[track] die kleine lawines boven mijn hoofd

wicked... die grote absynth pad-sound is echt meesterlijk... doet me denken aan sommige sounds op asect:dsect... die dubbig-basis eronder maakt het echt bizar en surrealistisch.. best 'n dope schets/track...
 
ok jongens een nieuwe versie. forumlid trigg heeft er melodica op gespeelt. :halleluja
klinkt super nu! link is hetzelfde.
 
klinkt lekker, vooral die fx achtige sound (absynth?)

die bas erbij vind ik toch wat minder. percussie is vet. "melodica" is ook vet, toch ffe teveel delay eigenlijk.

valt te veel in herhaling. na 2 en halve minuut wordt ie wat saai.

nah, t zal mijn stijl wel niet zijn, kwa sounds en zo heb ik er nix op aan te merken.

dat einde dat het geluid zo wegsterft is wel heel goed gedaan !

de vorige track vond ik tog beter eigenlijk...
 
Die dub delay klinkt wel erg lekker hoor, maar inderdaad, het gaat na een tijdje wel een beetje vervelen. Ik vind zelf enorme galmen en feedbackende delays ook heel cool om mee te spelen, maar als ik dan terugluister naar het gespees wat ik heb opgenomen denk ik toch altijd: beetje minder aub.

Een goeie dub baslijn maken valt volgens mij ook niet mee, daar is een echte basgitaar enzo volgens mij toch het beste voor.

Het is wel weer heel wat anders dan je breakcore tracks, dat is misschien meer jouw stijl?
 
ok ik heb toch wel wat commentaar gehad op de baslijn en die heb ik dan toch maar veranderd.
heb er ook enkele variaties bij gemaakt zodat het allemaal wat minder eentonig word.
ik denk dat hij nu wel goed zit.

nu moeten jullie weten dat dit meer een track is om live te spelen. ik ben namelijk een project begonnen met een saxofonist en percussionist. ze hadden wat samples opgenomen waarmee ik wat kon spelen maar ik ga ze er nog eens echt over laten spelen zodat het allemaal wat meer in elkaar loopt en minder eentonig word. hoewel ik van de eentonigheid niet zoveel last heb.


de overvloed aan echo en delay hou ik lekker zo :D


de link blijft hetzelfde. lawine
 
zeer vet

vind alleen de melodica minder geslaagd.. had daar liever een akoestische
trompet gehoord bv

en idd een basgitaar zou zeker ook niet verkeerd zijn...
 
kvind t een goede track. alleen voor basje kun je idd beter een basgitaar voor gebruiken denk ik.
Melodica klinkt koel. (beetje in de stijl van the Orb :))
 
Back
Top