[trk] schommelt u mee?

klinkt lekker oldschool dit, die zaag die er op een gegeven moment in komt vind ik wat minder, doet afbreuk aan het minmimale karakter van de track..een beetje misplaatst, je fade je geluiden daarna ook wel heel snel uit
hihats en snares mogen ook een stuk zachter in de mix

verder klinkt het leuk dit, niet mijn stijl, maar zeker lekker relaxed :)
 
Sounds zijn goed hoor... 80s house..

Ik word alleen een beetje gek van die geshuffelde hihat en vooral snares die te veel zijn!
 
die shuffel vink ook niet echt lekker
niks mis met die mix hoor
lekker dr boven op.. probeer deze minimaal te houden idd zou ik zeggen
lekker rond groeven met van die kletsen in je kanes van die snare
een jippig akkoordje her en der klein stabby en hups.. knalle
 
Ik verwachte met schommelen een teKno track, een automatisme van mij, was blij verast door deze track! Is dit software of hardware? Ik wou dat ik mijn tracks zo zuiver kreeg qua geluid, klinkt top.
 
Ik zou je snare en hihats wat minder hard zetten en een beetje naar links en rechts pannen, alles staat nu zo in het midden.
De bass vind ik mooi rond klinken en past goed bij de kick. Verder is ie wel geinig. :biertje:
 
thenks

Ja die schuffel blijft zo Fjoesz! Ik vind ze wel lekker los.
ehm, de rest blijft eigenlijk ook zo :D

@ Syntax Terror, hard

R
 
Origineel geplaatst door Arv
Ja die schuffel blijft zo Fjoesz! Ik vind ze wel lekker los.
ehm, de rest blijft eigenlijk ook zo :D

mooi! :D
 
Hmm ik vind het niet zo goed
Beetje cheesy sounds
Geshuffelde hihats is niet echt een succes
Veels te veel snares, word echt verschrikkelijk irritant na een tijdje

Sommige sounds vind ik wel lekker maar het vormt niet echt een geheel
de percussie flowd niet met de sounds
 
Mee eens met veel van de kritiek. Het begin heeft wel wat, ook verrassend als het ritme erin komt en het 'scheef' gaat lopen. Ik zou eigenlijk meer weghalen dan er nog bijdoen.
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik zou eigenlijk meer weghalen dan er nog bijdoen.

ga akkoord met deze laatste

voor de rest leuke sounds.. ik hou wel van da geshuffle-de 909.. maar er zitten idd wel wat stukken in waar het beter weggelaten wordt.
 
oh, zat je juan atkins te luisteren, dat verklaart een hoop. Hij is niet heel bijzonder, een beetje te weinig ziel maar wel lekker. En het commentaar over die snares en hihats, ja da's detroit he, daar moet je van houden..laat ze staan!
 
Origineel geplaatst door matoi
oh, zat je juan atkins te luisteren, dat verklaart een hoop. Hij is niet heel bijzonder, een beetje te weinig ziel maar wel lekker. En het commentaar over die snares en hihats, ja da's detroit he, daar moet je van houden..laat ze staan!

Sterker nog, ik KAN ze niet eens meer veranderen.. hehe De hele setup thuis is weer anders dus de creatie is als ie was en blijft denk ik.. jammer maar cest ca! :D
 
Back
Top