[Music] Join the couch

Eddy76

The main man Eddy
Lid sinds
10 augustus 2004
Berichten
22
Locatie
Noord-Holland
Toch maar even mijn nieuwe track posten.

4 jaar geleden had ik met de gitaar een relaxed lickje opgenomen deze heb ik eindelijk eens verwerkt in een track.....

De rest van de sounds komen uit mijn RD700 en de beat komt van groove Agent plus wat bij elkaar geraapte samples. De boel heb ik gemixt met Cubase.

Join the couch

Cheers,

Edwin
 
Inderdaad lekker relaxed.
De strofe's zouden (vanaf de tweede keer toch) misschien iets meer gevarieerd mogen zijn. Desnoods alleen iets met de piano anders doen.
Ik heb ook de indruk dat de gitaar iets te 'scherp' is (en hier en daar een beetje ontstemd klinkt).
Misschien kan je aan de gitaar ook nog een klein ruimtelijk effect toevoegen? En ietsje meer op de voorgrond mag ook.

Algemeen toch wel: mooi!
 
Origineel geplaatst door hermax
Inderdaad lekker relaxed.
De strofe's zouden (vanaf de tweede keer toch) misschien iets meer gevarieerd mogen zijn. Desnoods alleen iets met de piano anders doen.
Ik heb ook de indruk dat de gitaar iets te 'scherp' is (en hier en daar een beetje ontstemd klinkt).
Misschien kan je aan de gitaar ook nog een klein ruimtelijk effect toevoegen? En ietsje meer op de voorgrond mag ook.

Algemeen toch wel: mooi!

De gitaar is inderdaad een klein beetje ontstemt, erg jammer want de partij heb ik jaren geleden ingespeeld en ik krijg het nu niet meer zo voor elkaar ;{ Ik vond het zelf niet zo heel erg storend omdat er erg veel bendings in zitten en het geeft ook een beetje een hawai gevoel aan de sound.

Iets meer variatie ben ik met je eens, ik ga er nog even aan sleutelen.

Cheers,
E
 
Back
Top