Shut up

Marta

Nieuwkomer
Lid sinds
26 Maart 2006
Berichten
5
Yeps, heb een track proberen maken,

had graag wat reviews gekregen,

ook wat betreft het mix-mastering resultaat, tanx,

HIER
 
het is niet echt mijn stijl.....misschien wel zo verstandig op te vertellen watvoor stijl het is ...zo bereik je mensen sneller.

Ik heb zelf kritiek puntjes:
Je track klinkt veels te zacht.
En je climax klinkt voor mij te leeg.

Succes.
 
tanx for reply....
1. Heb er bewust geen stijl opgeplakt, heb nie echt zin om iets ander proberen te kopieëren.
2. Wat bedoel je met te zacht? De stijl of het volume?
 
Compressie, goed op je levels letten, de track is te zacht.
Ik moet alles open draaien om iets te kunnen horen...
Misschien ook een korte intro, voordat de beat inkomt?
Even íets om het in te leiden?
Op 01:09 is het even stil... wel leuk.

Basslijntje vind ik erg ok..
Je triller tussen de bass in, is ook een erg leuke vondst!

Op 2:14 ongeveer, komt de vocoder binnen... Leuk, maar let op dat je het niet te lang
op dezelfde manier in de mix laat, dan wordt het saai...

Het synthlijntje dat erachteraan komt is ook leuk, maar ik mis de basslijn...
Veel te lang die break! Je hoopt op het feest, de beuk, de beat, maar je houdt mijn oren
te lang aan het lijntje. Niet eerst fullstop...! :(
Ik had ook gehoopt dat je nog iets zou doen met de basslijn na de break en dan bedoel ik niet alleen een filtertje ;)

Ik vond em leuk! :)
Maar ik zou em uitwerken nog, oppompen, beetje geluid kleuren (reverbjes, galmpje, stereobeeld),
nog wat aan de structuur sleutelen (break te lang en niet bevredigend qua climax, afwisseling in melodie)
en oh ja, oppompen! ;)
 
Wat betreft volume....de track is gewoonweg niet "genormaliseerd", vandaar....(was in een luie bui)

Wat betreft constructie...kortom...juliie vinden het gewoon wat te saai dus.
 
Origineel geplaatst door Marta
Wat betreft volume....de track is gewoonweg niet "genormaliseerd", vandaar....(was in een luie bui)

Wat betreft constructie...kortom...juliie vinden het gewoon wat te saai dus.

Misschien is het verstandig om voortaan voordat je een track post na te denken of je wel om kan gaan met kritiek?
Besef wel dat 99% van wat je hier leest positieve kritiek is, om jou te helpen met produceren dus... ;)
Lees de post van Scarum nog maar eens goed, dat is een reactie waar je tenminste iets aan hebt imo.

Btw, dit is geen flamen, ik leg gewoon even uit hoe het er hier aan toe gaat op SF. :)
 
Origineel geplaatst door SteveJ
Misschien is het verstandig om voortaan voordat je een track post na te denken of je wel om kan gaan met kritiek?
Besef wel dat 99% van wat je hier leest positieve kritiek is, om jou te helpen met produceren dus... ;)
Lees de post van Scarum nog maar eens goed, dat is een reactie waar je tenminste iets aan hebt imo.

Btw, dit is geen flamen, ik leg gewoon even uit hoe het er hier aan toe gaat op SF. :)

Nee hoor....geen enkel probleem, tuurlijk wil ik kritiek, als deze nu posi of nega is, daar was het mij nu net om te doen...
 
Back
Top