epic trance ????

Nou ik ben zelf helemaal niet zo'n trance liefhebber... maar kan er wel naar luisteren....
Ik vind het echt super...:) lekker melos... goede geluiden... echt super... makkelijk verkoopbaar...

Keep Up The Good Work:okdan:
 
Wel mooi maar waar is de kick?

Die mag wel wat harder of i.i.g. meer aanwezig.

Sync soundje is lekker.
:dj:
 
Lekkere track,

De bassline is vanaf het begin hetzelfde, begint dan ook een beetje te vervelen, zou op een gegeven moment ook wel even eruit mogen of een toon omlaag ipv de twee omhoog. Wat meer laag mag ook en de kick naar voren idd.
Verder lekkere sounds, mooi sfeertje.:okdan:
 
ok guys
thanks, dan ga ik verder op de ingeslagen weg....

cu
 
iemand nog wat te melden ???

cheers
 
Mooi stukje melodie! Knap gevonden van je. Vind het een mix tussen Depeche Mode en Marco V
Alleen die beatklanken vind ik minder. Laat die hihat ook eens af en toe weg. Die kick moet vetter. De beats staan teveel los van de synths. Dat thema is mooi, alleen zou ik het niet meer als 3 keer terug laten komen. Op het eind nog een keer thema is teveel van het goede.
De beats worden al vetter door er een vette basline doorheen te gooien.
Succes verder. Hopenlijk duurt je volgende track geen 10 jaar, want je hebt talent voor melodie.
 
Ik vind het een beetje jammer deze track.

De melodieen zijn gewoon goed, maar ik vind de bassline en de beats te simpel, dun en niet spannend genoeg.

Als je dat nog bij kan schaven dan heb je echt een leuke track. Ga vooral zo door.
 
Klinkt lekker man... Ben zelf niet zo'n trenspersona maar goed werk! Beats iets meer compressen en af en toe zo'n reversed cymbal zou ook nog kunnen.
 
Lekkere energie.

Trouwens als je naast die melodieen nog een ingewikkeld ritme maakt dan wordt het wel heel erg druk en gaat het te gekunsteld klinken (vind ik).

Qua mix denk ik toch wel dat je net iets teveel reverb gebruikt. Als je dat wat minder doet en de drums wat strakker maakt je een stevige sound krijgt wat mooi past bij die toch wel ruimtelijke melodien. Dan wordt hij meer in your face zeg maar. En dan juist de verb op de leads en daarmee spelen krijg je meer zo'n trance effect. (Meer oldskool trance eigenlijk, geen kaastrance. ;) )
 
Bedankt voor de positieve reacties en het opbouwende commentaar

ik ga zeker verder, ik heb een heleboel nieuw materiaal gemaakt, ik wil nu met jullie commentaar onder de arm 4 tracks verder uitwerken en dan post ik ze hier weer weer.

Thanks a lot

cgholland
 
Beetje laat maargoed:)

Die melodies zijn echt lekker:) Daar heb je talent in. De kick moet idd harder, die moet je echt voelen. Ik vind het geluid van de melodieen soms iets te hoog; dan klinken ze behoorlijk scherp.. Maar het geluid moet je wel houden, want het heeft een mooie klank. Beetje eq'en op de erg hoge tonen denk ik:) Bass is orgineel naar mijn mening, maar mssn iets meer lage tonen (ook eq), zodat je echt een bass voelt. Verder erg leuke track:) Alles loopt lekker in elkaar over. En zoals ik al zei: je hebt talent voor melodies
 
Wel oke ja, kick mag idd wat harder. Het geluidje wat eerst een melo speelde en vanaf 0.56 nog maar een toon is staat te hard en vind hem niet echt mooi misschien ook om dat ie te vel is, misschien dat je hem een beetje kan filteren. Voor de rest lekker trackie.
 
Back
Top