[minimal techno] Forcesupreme - machines

forcesupreme

links hangend lid
Lid sinds
11 februari 2003
Berichten
521
Locatie
een notendop
klinkt lekker :)

echt minimaal vindt ik t trouwens niet ....
knap werk .... en dat in een tracker, zou je niet zeggen als je t hoort :okdan:
 
grappig, maar ben meer van je gewend... ;)
 
lekkere track, uiterst dansbaar en een lekkere sfeer die je laat wegdromen
 
lekker weer!:)

vind het trouwens mooi dat je altijd weer bewijst dat trackers niet minderwaardig zijn:)
 
Netjes hoor, mooi intro, hou hier wel van (dat duistere) Komt wel in de buurt van techno, maar de geluidjes zijn behoorlijk minimal. Ja, dit is voor mij nou goede minimal, niet ingehouden. Zou een dikke 8 geven voor deze track :halleluja
 
Origineel geplaatst door no_disc
lekker weer!:)

vind het trouwens mooi dat je altijd weer bewijst dat trackers niet minderwaardig zijn:)

Trackers zijn juist ideaal voor zulke muziek!
 
Het gaat helemaal niet om waarmee je iets maakt, maar om wat je maakt...

Ik werk zowel met trackers, als cubase en hardware sequencers... en wat ik maak zuigt ;)

@Forcesupreme: Ik vind de track lekker duister, na 2:58 is het minimal weg en doet het denken aan Prodigy. Ik zou het niet perse minimal-techno willen noemen (die benaming past beter bij je oudere werk), alle dingen die ik de laatste tijd van je gehoord heb zijn melodieus terwijl het oude spul meer rithmisch is. Over de productie kan ik weinig zeggen omdat ik het op mijn laptop luister, maar dat zit meestal wel goed bij jouw tracks :D

Ik ben benieuwd naar de compressor plugin, ga hem ff downloaden

Druid
 
heel sfeervol, productie en sound klinkt allemaal heel natuurlijk, niet zo overgeproduceerd en geeffecteerd als zo veel technotracks... Klasse dus.
 
Origineel geplaatst door druid
Het gaat helemaal niet om waarmee je iets maakt, maar om wat je maakt...

Ik werk zowel met trackers, als cubase en hardware sequencers... en wat ik maak zuigt ;)

@Forcesupreme: Ik vind de track lekker duister, na 2:58 is het minimal weg en doet het denken aan Prodigy. Ik zou het niet perse minimal-techno willen noemen (die benaming past beter bij je oudere werk), alle dingen die ik de laatste tijd van je gehoord heb zijn melodieus terwijl het oude spul meer rithmisch is. Over de productie kan ik weinig zeggen omdat ik het op mijn laptop luister, maar dat zit meestal wel goed bij jouw tracks :D

Ik ben benieuwd naar de compressor plugin, ga hem ff downloaden

Druid

thnks!
Mjaaa het is ook neit echt minimal dit... Eerder techno met minimal invloeden zoals je dat laatste tijd veel hoort.

Jou argument voor iets wat jij ervaart als minimal, gaat voor mij niet echt op. Ik denk dan eerder aan de compositie, gebruikte geluiden etc. en niet of iets nou een melodie heeft of niet.
 
En opnieuw en opnieuw en opnieuw ..

Niet te stoppen die forcesupreme :koffie:

Lekkere afmix vind ik persoonlijk .. Lekker duister .. Moet stevig klinken in de clubs ..

Respect
Com8


soldout.gif
 
Goeie track hoor. Lang, maar blijft interessant. Knap opgebouwd, veel verschillende kleine geluiden waardoor er altijd wel iets is om naar te luisteren. Enig puntje van kritiek dat ik heb zijn de ritmes. De kick is geweldig, maar de rest vind ik wel erg licht. Een wat dikkere snare e/o hihats zouden 't wat vetter maken denk ik.
 
hmmm

....spannend....!
 
heeeeeerlijke track, met veel verschillende stijlinvloeden. Luistert lekker weg :)

indrukwekkende groove die geen moment verveeld. Meer van dit :D
 
je tracks blijven me boeien.. klasse weer.. de intro van sounds. :okdan: ben niet anders gewend van je.
 
hee jonge
had deze track al een tijdje op mijn desktop staan, en klikte hem nu weeer aan.
Die intro is echt goed gemaakt, van die duistere druppel geluidjes (riolering sfeer :P ) en eigenlijk hou je deze sfeer het hele nummer erin *D . een lekker pompende beat en spacende geluiden.. perfect.
 
Back
Top