[UPLIFTING TRANCE] Snippet: Ecco - TBA

marninx

Ingeburgerd
Lid sinds
31 januari 2006
Berichten
50
Locatie
Tholen :(
Track is nog niet af maar heb al leuk geluidje, nog maar 3 minuutjes lang :) Laat me ff weten wat je er van vind
Thnxz mensen!

http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=096PNNMLEL1O9046HT7B3D8WO1

Enjoy dit stukje muziek...
 
Niet verkeerd hoor.. :okdan:

Wat zie ik nu?

hehe.. Trance uit Tholen.. :D
 
opzich nice .. en dat zeg ik niet vaak .. zeker niet bij trance
ik zou er nog een beetje experimenteren met die basslijnen transponeren in het begin .. dus niet alleen aan het eind
en die strings aan het eind zitten te ver weg .. die mogen van mij ook wel effe los het spectrum vullen in een korte break door er een sidechaincompressor op te zetten die reageert op een kick en dus het spectrum voldouwt als er geen kick is

ook die kick fill in zou ik er uit halen of vervangen .. is net iets te simpel ...

succes !
 
Altijd fijn als mensen kritiek hebben waar ik wat mee kan:okdan: Ik zal er is naar kijken zijn nog wat dingen die ik moet veranderen en natuurlijk moet er ook een lekkere break + melo in komen en goed afmixen. Meer reacties en feedback is welcome:D
 
Niet echt m`n smaak, wel een goede track denk ik.
Wat ik wel echt mis in deze track is een zweefbreak met breakbeats (van die cleane)

:koffie:
 
Lekker nummertje hoor! Loopt super lekker!
En dat soundje aan het begin van de maat is tof!


:dj: Echt wel dansbaar!

Ik was onlangs bij tranceenergy en het had daar zeker gedraaid kunnen worden.
 
Leuk nummer hoor.
Ben zelf ook Trance liefheber...en dit klinkt goed hoor.

Waarmee heb je deze track gemaakt.

Greetings van Defaulty
 
Ik vind de track oke! Ik vind de mix veel en veel te plat, dynamisch heb je helemaal niks meer over, en dat is duidelijk te horen.
 
Origineel geplaatst door defaulty
Leuk nummer hoor.
Ben zelf ook Trance liefheber...en dit klinkt goed hoor.

Waarmee heb je deze track gemaakt.

Greetings van Defaulty

Gemaakt met FL Studio en wat vsti's + JP8000
 
Origineel geplaatst door Tactic
Ik vind de track oke! Ik vind de mix veel en veel te plat, dynamisch heb je helemaal niks meer over, en dat is duidelijk te horen.

Kom door de afmix is nog weinig aangedaan. En er moeten nog veel meer effecten en varitaties inkomen;)
 
YO Marninx! Ben je al gevorderd met je track? Moet zeggen dat ik dat 3 minuten stukje nog steeds af en toe luister, is echt heel goed gedaan!
Ben benieuwd hoever je nu bent..
Waarmee heb je die bass gemaakt btw? Met de JP8000?
 
Back
Top