[ Tjah... ] Pi - Plestik

*erg* lekker!! kan volgens mij zo bij de boys van sonar kollektiv of compost aangeboden worden...

als ik nog wat kritiek mag hebben: ik mis een beetje samenhang/evolutie tussen de verschillende onderdelen.... intro mag beetje simpel zijn, dan komt ie er echt SUPER in, echt heeeel lekker, en dan komt er een ander stukje, dat is wat minder en staat beetje los van dat vorige stuk...dan nog een ander stukje en dan komt weer dat hele lekkere stuk uit het begin....geen idee hoe dat beter kan, maar dat mis ik een beetje, de samenhang
 
Origineel geplaatst door olafmol
*erg* lekker!! kan volgens mij zo bij de boys van sonar kollektiv of compost aangeboden worden...

als ik nog wat kritiek mag hebben: ik mis een beetje samenhang/evolutie tussen de verschillende onderdelen.... intro mag beetje simpel zijn, dan komt ie er echt SUPER in, echt heeeel lekker, en dan komt er een ander stukje, dat is wat minder en staat beetje los van dat vorige stuk...dan nog een ander stukje en dan komt weer dat hele lekkere stuk uit het begin....geen idee hoe dat beter kan, maar dat mis ik een beetje, de samenhang

ik geef olafmol gelijk het begin tot rond de eerste minuut klinkt echt lekker.
daarna vind ik het minder worden. ik zou dat eigelijk dat als intro pakken en de intro die je nu hebt als middenstuk. ik zou er zeker nog wat aan werken.
 
Ben ik met je/jullie eens... Ik zei zelf ook al dat ie nogal van de 'hak op de tak' gaat.
Dat kan inderdaad nog wel beter... Ik ben hem nu zelf even zat, even met iets nieuws beginnen.
Dan kan ik er straks ook weer met een wat frisser gehoor naar luisteren.

Wederom bedankt voor de feedback!

@Yoozer
Nee, geen Murphy's Law... je kan natuurlijk ook zelf 6/8e maken, zonder dat de bron sample dat heeft ;-)
 
Back
Top