zomaar

microphlexx

Affected user
Lid sinds
8 mei 2005
Berichten
641
Locatie
Gent,Kortrijk
Ik maak normaal gezien mijn tracks met software maar ben nu de laatste tyd wat bezig met hardware.Het is natuurlijk veel leuker werken maar ik heb geen degelijke mixer enkel eentje met vier kanalen en die heeft dan nog geen schuivers.Hieronder vind je twee tracks die ik heb gemaakt.Echt bijzonder zijn ze niet maar ik moet alles regelen aan de apparaten zelf en dat is soms niet zo evident als je wel kunt begrijpen.Veel goeie reacties verwacht ik dus niet maar ik wou ze toch eens op het forum zetten.De klank is natuurlijk wat vetter dan tracks die met software afgemixt zijn.Het eerste is iets electroachtigs en de tweede is iets acidachtigs.De derde link is een kort filmpje van mn studiootje.

link 1
link 2

filmpje

:luv:
 
zo slecht zijn ze ook weer niet hoor:D
ik vind ze wel tof het klinkt alleen de eerste klinkt nogg een beetje dof, mischien nog wat effecten toevoegen etc,
ik ben benieuwd succes ermee!
 
Tnx we blijven bezig.Jammergenoeg heb ik geen geld voor effecten ik heb dringend een mixer nodig dat wordt het eerste en daarna mijn eerste vette synth en dan pas wat effecten jammergenoeg.
 
Back
Top