jazzalicious - museless (eindmix)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.706
Locatie
burgum
museless

mre (sax, co-producer) en ondergetekende

nu gemixt, gemasterd en geperfectioneerd...tips zijn nog steeds welkom

enjoy

dilago
 
ik vind de stem niet zo heel erg cool

t 'static' effect geeft warmte aan, maar ik vind bv de sax niet echt warm klinken

wel een heel apart ding.. das cool

dat hele zweterige wat t moet hebben mist t een klein beetje imo.. en daardoor stoort mij die krackle een beetje omdat ie los staat van de track verder.

maar kwa compositie veeeeel interessanter dan mijn meuk.. dus misschien moet ik gewoon mn mond houden :D

sorry, ik had t over die eerste...

museless.. ff checken...

deze vind ik al veel lekkerder klinken.. mss ligt t aan t mp3tje, maar mis nog een beetje warmte..
dr gebeurt alleen niet zo heel erg veel.. beetje kabbeldekabbel.. die break vinnik wel cool trouwens
maar nogmaals, ik moet mn mond houden
 
Laatst gewijzigd:
Ajajaj,

die zang en stemmen, zooo vet!! Ik vind het echt geweldig. Ken je trouwens het album van Burnt Friedman, plays lovesongs? Zitten ook zulke coole stemmen in. Op een gegeven moment een heel verhaal zelfs. Heeeel ver weg heeft het misschien wel iets van jouw muziek. De zang v a 1 minuut: love for sale, appetizing young love..love for sajel, is zoo cool, misschien verderop in het nummer nog een keertje terug laten komen?

Groeten Matthieu

Wacht...die zang vanaf 1 minuut KOMT terug...oeps..iets teveel gezegd.
 
dank allen :)

@ dj fuse: ik heb nog een verbeterde versie van 'pingo' waar ik de rhodes nog wat viezer heb gemaakt..
zal m ff uploaden... echter heb ik veel subtiele veranderingen in museless toegepast waardoor t juist kabbel de kabbel doet zonder imho saai te worden

@ matoi: ik ken m niet maar zal zeker ff checken!

meer?
 
ik vind t overigens wel speciaal hoor..

ik ga m nog eens goed luisteren
 
ik vind pingo zo ver als ik me kan herinneren zeker beter.. blijft dat ik dat static effect iets te hard vind

ik vind museless echt lekkerder klinken op 1 of andere manier.

maar nogmaals.. trek je alsjeblieft niet te veel van mij aan :)
 
ja, lekkere track hoor!! erg sfeervol enzo...

wat kleine puntjes:
de sax mag van mij op een gegeven moment wel iets meer improviseren op het themaatje, zodat hij dan weer
vetter is als hij terugkomt; het thema wordt nu lang herhaald

de mix is goed, maar kan nog beter denk ik. sommige geluiden zijn hier en daar net wat te hard of te zacht,
dat kan nog net iets vloeiender allemaal...

verder niets dan lof :okdan:
 
Ik heb het ook al bij andere tracks van je gezegd.. maar dit kan gewoon zo naar Ninja Tune of Cookin'. Herbalizer mag nog gaan oppassen!

En die verschillende love for sale vocals zijn echt briljant.

Het is trouwens "advertising" en niet "appetizing"

;)
 
dank je :)

ik heb ninja tune een demo gestuurd, maar nooit reactie gehad...
zal eens een shot wagen bij cookin'
 
smijt volgend weekend je demo op het podium van de AB :D
Misschien rapen Matt & Jonathan je demo daar wel op
 
In het begin had ik zoiets van: "ik herken de stijl, maar het is net niet dat"

maar ik moest mijn mening snel herzien!

dit is V E T goed gemaakt!!!!!

:biertje:
 
Back
Top