Minimixen (ter download)

Even zeiken hoor.

Is het niet verstandiger om meuk waar overduidelijk copyright op zit niet via dit forum te gaan delen? Mag dan wel keioud zijn en zo maar als ze al razzias gaan houden in bejaartehuizen omdat die oudjes hun muziekjes met elkaar delen dan lijkt me zo dat die platenmaffia ook niet hier hun gram komt halen als ze hier mensen bang willen gaan maken door te dreigen met rechtszaken.
 
Origineel geplaatst door trash
Cool!!!! die set van eerdhuizen is gaaf
heb je die ook van FIX , die was bij avro's 3 x doordraai op een eenmalige tv uitzending in de meerpaal in dronten. medio 1986 of 87, cashmoney won daarna de wereld kampioenschappen.
FIX is daar te zien met dreadlocks en van die heavymetal armbanden met van die metalen pinnen.

kan me niet voor me halen dat fix er ook op staat wat ik wel weet dat ik cashmoney er op heb staan en aladin enzo en in 1989 is cutmasterswift de winnaar, zie je ben liebrand ook nog voorbij schuiven hehehe
 
Origineel geplaatst door fuse
Even zeiken hoor.

Is het niet verstandiger om meuk waar overduidelijk copyright op zit niet via dit forum te gaan delen?
mwhoaa het is maar een link hoor... mensen moeten zelf maar bepalen of ze er op klikken of niet...
maar ergens snap ik ongeveer je punt wel nutuulk... enne, dank voor de zeik iig ;)
 
Tsja een link is tegenwoordig al eh..... link. :D

Nou ja, we weten allemaal wel een beetje hoe die vork in de steel zit.
Maar goed, voorkomen is beter dan een slapende kat uit de sloot halen voordat hij gedempt wordt. Of zoiets.
 
Ik ben hellemaal niet pro rechtenschending mar in dit geval 'fuk-it' deze moet ik gewoon hebben. Ook leuk om er nu eens met een technisch oor naar te luisteren
8~
 
nou we toch aan het downloaden zijn...

is er ook een site waar al die old school samples staan? jeweetwel die orchestra hit die veel te vaak voorbij komt en die 1,2,3,4 huh! dingen... ik WEET dat Ben het zelf van platen af sampled en zo maar was er niet een akai CDtje ofzo?

bliepbliep

edit ik had de hoofdletter bij Ben Liebrand niet goed geschreven... dat was de verwarring 8o)
 
Laatst gewijzigd:
ik heb een keer ergens gelezen dat er een groepje mensen bezig is geweest om samples heeeeeeeeeeeeeeeeel precies na te maken, bijna niet van echt te onderscheiden maar nog wel zo dat het net mag. ze hadden ook dat sampletje van led zeppelin dat enigma tot in den treurens toe gebruikt nagemaakt en het leek er best wel op. dat was dan een gratis preview, voor de rest moest je betalen... toen ben ik maar afgehaakt. maar nu lijkt het me wel grappig alleen kan ik de site niet vinden, en als er gratis alternatieven sta ik daar als een echte hollander natuurlijk helemaal voor open!

bliepbliep
 
Back
Top