Watisergebeurd?

Als ik de producer van het plaatje watsgebeurt zou zijn zou ik aanklagen wegen copyright schending.
Volgens mij is de toetscombinatie CTRL-C / CTRL-V jou echter niet vreemd.
 
Laatst gewijzigd:
Ongeacht de bedoeling of de achtergrond van het origineel, en ongeacht de bedoeling van deze versie: ik vind het nix... de kick lijkt echt volkomen los te staan van de track, en soms niet eens strak te lopen met de track... sommige flanger en andere master fx zijn leuk, maar probeer daar meer structuur in aan te brengen, en ga niet klakkeloos wat rommelen....
ugh.....
 
Origineel geplaatst door koekebakker
Als ik de producer van het plaatje watsgebeurt zou zijn zou ik aanklagen wegen copyright schending.
da's Bastian, die is zelf trouwens ook regelmatig genaaid wegens copyright schending.
wat betreft de "remix" van de topic-starter ; als je maar lol hebt ....alles mag jongen..ga je gang, maar haal die krul uit je l*l...(daar moet je trouwens een nummer over maken)
 
Sterker nog, ik zal ze inlichten.
Smakeloze grap dit. Niet eens orgineel.
 
Laatst gewijzigd:
Hahahaha, die Hazes is goed. Heb echt een minuut naar die loop zitten luisteren, dacht, waneer komt ie (dan).

lol
 
Origineel geplaatst door koekebakker
Onder het mom van copy-paste heb ik ook even 3 platen in elkaar gedraait.
Let trouwens op de VETTE effecten bij "De hoogste tijd"

hahaha! :D

Vette mixen man vooral die laatste twee doen het em. Ik denk dat in die Grunningse kroeg van titan ze het niet eens doorhebben dat het een infinate loop is waar ze naar luisteren.. :D

Wat betreft dat nummer van Titan, dat is gewoon je reinste ripperij... en nog slecht ook :)

R
 
Origineel geplaatst door koekebakker
Onder het mom van copy-paste heb ik ook even 3 platen in elkaar gedraait.
Let trouwens op de VETTE effecten bij "De hoogste tijd"

Hazes en Error - De hoogste tijd
Meeuweis en Error - Pam pam pam pam padaa da dam
Bauwer en Error - Ja la laaaai a la la

Stuk voor stuk gaan dit kroeghits worden!
Ben nu bezig met Stairway to Heaven te bewerken met een 144,87bps Distortion kick.

Hahaha, lekker seamless loopen... lol... wat mijn mening betreft over de track van Titan, dat had ik per ongeluk onder de naam Mystic al verwoord....
 
Back
Top