weer is 1 nummertje

Ik vinnum goed, Arv! :okdan:
Lekker veel afwisseling. Midscshien dat de bas wat meer variatie kan hebben.
 
Wow, dit kan ik wel appreciëren. Lekkere snare en kick. Leuke geluiden, veel afwisseling, ...

Vooral die space echo erin is creatief en ranzig. :halleluja

Houden zo. :okdan:
 
En inderdaad.....

En inderdaad.....

...ik ben het met 6 eens, dit is een v/d betere Arv tracks :okdan:

Lekkere drums, leuke geluiden tja het is eigenlijk allemaal al gezegd :)
Er zit toch wel wat funk in vind ik.

Lekker experimenteel einde ook.
:biertje:
 
Origineel geplaatst door mikemix
Drums S950?

Lekkere track!

righti-o!
De drums zijn samples van een DMX die ik gesampled heb in de S950, deze gaan daarna direct naar de RE-201 waar ik ze in de mic-ingang heb gedaan zodat je het lekker kunt oversturen (niet zoveel hoor) voor de drums met ballen!

De basslines komen uit de Juno-60
De pads komen uit de RS7000
De rest van de geluidjes komen uit de MicroKorg


R
 
Herkenbare sound, en zowiezo voor drums top!
Op de een of andere manier knalt het gewoon lekker.
12 bit sound rulez,
I :halleluja it!!!!
 
Sound begint nastier te worden. Keep up that vibe. Mag nog meer. Ik vind je signal chain van je drums super.
Je basslines iets te statisch. De sweeps iets te cheap en te lief.

Let the beast come out!
 
dank!

Ik heb het idee dat ik nog wel wat met die bassline moet doen. Het is wat statisch. Misschien moet ik halverwege overschakelen op een funky-er basslinetje?

en inderdaad, 12 bit rules! :D

R
 
Ik vind hem toppie,

Lekker strak en het loopt lekker door. Gelukkig veel variatie, wat bij veel mensen vaak toch ontbreekt... Toffe sounds. Al met al een lekker trackie. :okdan:
 
ik vind hem ook wel goed klinken. alleen mag die basslijn echt meer swingen.
de basslijn zoals hij nu is maakt het nummer een beetje lomp. voor derest :dj:
 
Es ff checke.... begint erg appart, leuk!! erg wazig basslijntje.... apparte lofi sounds! ik vind alleen de drums soms wat te droog naar mijn idee....wel lekker dit, leuk ook die stem erin, hier en daar wat crunchy sounds, vind alleen de mix wat minder...eind is erg verrassend, maar misschien zou je die effecten al in de middelste break moeten gebruiken als een soort van climax building? verder leuk bedacht dit!!!
 
Back
Top