X

[TRACK]...BladLoper Theme

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

[TRACK]...BladLoper Theme

Ey hoi. allemaal

jajajajaja ook ik ga wa posten...

van de week Bladerunner gekeken.. enne erna op de chat natuurlijk..

tijdens chat heb ik het End theme beetje ehmmm aangepast

tis een minuutje .. maar luister es.. hehehe...

hoor het wel

Richard

BladeRunner End Theme by Riezz
    Laatst gewijzigd door Riezz , 14 november 2004, 12:48.
    ..een Korg 01Wfd .. enne een Yamaha AN1x, blijft cool (me 3e).. enne nog steeds de Crumar Stratus .. wat KORG Volca`s de rest via de pc met Ableton en hopelijk ook Bitwig binnenkort...

Gaaf!
    Klinkt lekker dat basloopje...
    Lijkt alleen wel of de pad af en toe een beetje uit de maat gaat? (of komt dat door de lange attack/release?)
    ...I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...

Comment

KLinkt goed hoor! ik mis alleen wel veel laag....die arp zou wat meer sub moeten bezitten...
      Duart

gear:DDX3216 mixer,KrK v6 monitors,Rokit RP10 Sub,Microkorg,Roland D5, Roland Kiwi-3P, Yamaha CS-5, Dreadbox Erebus, Yocto 808, Moog Mother 32, Roland TR-606, Ensoniq DP-4, Akai MFC-42 filterbak,NI Maschine, Novation Remote Zero SL,Edirol UM-550 midipatcher/interface, Golden Age Project Pre-amp,Alesis 3632 Compressor,2x Presonus Firestudio Project, UAD2 Solo,Cubase 8.5 and NI Komplete

Comment

dank dank...

Hanz: de pad sound heeft inderdaad veel release en is ook totaal niet gequantised....
        D.J.: dr zit inderdaad nie veel laag in

het was ook maar een aan-klooiseltje tijdens de chat hehehehehe

maar ik zit er nie stil mee...
        ..een Korg 01Wfd .. enne een Yamaha AN1x, blijft cool (me 3e).. enne nog steeds de Crumar Stratus .. wat KORG Volca`s de rest via de pc met Ableton en hopelijk ook Bitwig binnenkort...

Comment

Working...
        X