[Trek] met ballen

hermax

Ouwe rot
Lid sinds
22 april 2004
Berichten
2.268
Locatie
Haacht
Een pianoriffje waar ik al jaren mee in mijn hoofd zat. Ik dacht, nu doe ik er eindelijk iets mee. Nou, dit is het geworden. Opgenomen zonder enige quantisatie, dat maakt alles zo steriel. Nu hoor je wel alle fouten die ik heb ingespeeld maar het geeft het geheel een beetje een live-effect.

Directe link, luister hier
Als dat niet lukt, hier indirect
Hieronder: geef uw commentaar vrank en vrij. Leve de vrije meningsuiting! (alles behalve beledigingen is toegestaan :D )
 
Laatst gewijzigd:
Klink lekker

Ik vind het nogal jaren 80 klinken, doet me ook een beetje denken aan ghostbusters :D
Klink ook zeker erg muzikaal.
De gitaar kan wel iets zachter hij klinkt nu erg overheersend, drums zijn wat droog waardoor ze iets uit de mix vallen.

Nogmaals wel een lekker nummer en waarneer komen de vocals?? :D
 
Klinkt ernstig Ernst, Bobbie en de rest.
Lekker vrolijk.

Maar wanneer is mp3.com een Microshaft bolwerk geworden met hun asx files?
Bah bah. :(
 
Origineel geplaatst door fuse
Maar wanneer is mp3.com een Microshaft bolwerk geworden met hun asx files?
Bah bah. :(

Dat is alleen bij die directe streams. Als je naar de pagina zelf gaat kan er gedownload worden met mp3 of wmv.
Iedereen hier verkiest meestal toch wel directe links naar tracks, dus daarom gaf ik die mogelijkheid.


Origineel geplaatst door Jaguar_e
en waarneer komen de vocals??

Je zegt het! Dat kan, ik heb een tekst en melodielijn klaar. Nu kan ik wel zingen, maar mooi is mijn stem niet dus dat laat ik maar gauw achterwege. Er ZIJN grenzen aan het blootgeven van je diepste ziel...
 
Back
Top