elektronische Tanzmusik

KarmaComa

Nieuwkomer
Lid sinds
12 november 2004
Berichten
4
Locatie
Amsterdam
Theory

Minimal techno met Detroit invloeden.
Samen met Alias gemaakt, ook synthforum lid.

Ik zie de reacties tegemoet.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door KarmaComa
66 keer bekeken en niet 1 reactie, dat gaat goed....


ERROR (CORE) : error opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "file://C:\WINDOWS\Desktop\KC.-.Theory.mp3" (0)
zegt foobar als 'm probeer af te spelen.
ja dan wordt het nix he....
 
De drums klinken erg dof en op de achtergrond. Het arpeggio-riedeltje mag van mij juist wat meer naar achteren.
Op die "chord sweep" zou ik een delay zetten.

Er zit meer in dit nummer (vind ik). ;)
 
Tja, het is echt wel minimal en daar moet je dan wel voor zijn...
Er is inderdaad veel meer mee te doen, vooral ook omdat het toch wel lang duurt en ik een beetje op mijn honger blijf zitten. Ik mis eigenlijk iets pakkend, een onverwachte sound of misschien een verandering in de beat of zo.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
ERROR (CORE) : error opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "file://C:\WINDOWS\Desktop\KC.-.Theory.mp3" (0)
zegt foobar als 'm probeer af te spelen.
ja dan wordt het nix he....
poging twee, ja it works. Waarschijnlijk foutje met downloaden.
Hmmm erg dof... zal voor een gedeelte aan de mp3 liggen, maar zeker ook een gedeelte aan de mix. Op zich klinkt het best aardig, maar wel errug droog. Ik hou wel van dit soort minimale muziek, maar dan moeten er wel wat geniale subtiiele dingetjes, tweakjes en filtertjes in zitten. En dat mis ik. Nu is het minimale vooral saai. Ook omdat alles zo dof is wordt het er niet beter op.

Kijk nog es goed naar de mix, probeer alles wat vloeiender en minder droog te maken en iets meer (subtiele) variatie toe te voegen; dan kan het nog best wat worden.
 
ben het eens met de feedback, arpeggio naar achtergrond want die werkt tegendraads, delay op stabs en varieren met een gate erop lijkt me ook niet verkeerd. ik vind wel lekker dat de drums niet overheersen en er geen snoeiharde kick inzit, dat houdt het relaxede van dit nummer in stand ik zou ze alleen iets helderder laten klinken.

heeft echt potentie om een lekkere chill track te worden!
 
Thanx voor de feedback.
Ben het ermee eens dat een betere mix de track beter tot zijn recht zou laten komen. Maar goed, met afmixen heb ik dan ook aardig wat moeite. Ben bezig met studeren er op. Heb al boeken aangeschaft over mixen en masteren. Dat in combinatie met oefenen zal hopelijk in de toekomst zijn vruchten afwerpen. Ben ook nog maar een jaartje bezig met tracks maken...
 
kan de track niet beluisteren???? :(
 
Kooknie?!:confused: =(
 
Back
Top