[techno] Chris Dust- maSSive Percu

Chris Dust

waarom niet?
Lid sinds
30 september 2004
Berichten
31
Locatie
Druten
Beetje gemeen dat ik hier een track post,terwijl ik nog niks van jullie gerievewed heb.
Maar daar komt verandering in. Toch plaats ik hem omdat ik dat al eerder gedaan had en toen kreeg ik tips
die ik er nu dus in verwerkt heb:)

Gemaakt met reason 2.5 geprobeert te masteren in cubase sx...
Arbeidstijd : 8 uur

stijl: loopey techno met veel percussie!
Hope u like it!

hier klikken
 
Origineel geplaatst door 6 trak
jammer... ik heb nu ff niet zo'n zin om te registreren alvorens ik je track mag looien...
mischien komt het er nog eens van...

Gewoon op PLAY drukken :)


Vind je track nogal dof klinken, en ik weet niet hoe je deze wma geconverteerd hebt, maar als het origineel ook zo dof klinkt zou ik nog ff goed naar je mix kijken.

Verder zit het wel goed met je percussie, er zit een goeie drive in. De breaks klinken zoals het hoort, alleen had je van mij iets meer mogen freaken met die reverb in de break, en mischien net ff wat langer door trekken dan de gemiddelde luisteraar zou verwachten om het climax effect te versterken. Ik denk dat je dat toch wel nodig hebt bij zulke loopy techno tracks om het nog enigszins intressant te houden.

Loik trekje, meer een dj tool zoals die zou moeten klinken, goede drive, lekkere beats voor zover ik kan horen.
 
ik heb je track eens beluisterd.
geen diepgaande kritiek vandaag...
alleen, de geluiden lukken wel, passen bij elkaar, het is techno, allemaal oke,
maar het is een beetje... saai. mag wat meer variatie in eigenlijk...

laat je hier echter niet door ontmoedigen, voor de rest ben je goed op weg :okdan:
 
Toch bedankt voor het comment mannen!

Ja,saai.......misschien ben ik wel saai. Ik kon er niet echt variatie in brengen. ik heb het wel geprobeert, maar ik liep op een gegeven moment helemaal vast met dit nummer.:(

Variantie in de zin van? 4kwartsmaten, opbouw, beats?
opbouw is idd standaart, maar ben daarentegen beginner.(3 jaar producing)
Maar nogmaals bedankt voor het luisteren, ik gooi het nummer eens helemaal om!

Gr.
 
Back
Top