Gloomy & Mechris - Unconfined Top (Gloomy-fication)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België


Licht en duisternis, geluk en verdriet. Het bestaan van de een wordt veroorzaakt door de ander. We denken dat donkere materie bestaat omdat metingen van 'normale' materie anders niet zinvol zouden zijn. In de huidige manifestatie van Luckdown is duisternis overal. Zoek het licht door je familie, je vrienden en je geliefden vast te houden.

In dit nummer zorgde Mechris voor een aantal vrolijke melodieën, die vervolgens door Gloomy met duisternis werden opgewekt. We noemen dit proces Gloomy-fication. Veel plezier met deze Belgisch - Duitse samenwerking!

Bezoek Mechris 'SC-pagina hier:



Gemaakt in FL-studio 20.7.3

Lengte van deze track: 4'14"

Engel nummer 414 vertelt je dat je engelen er zijn om je motivatie, steun en kracht te geven. Het is tijd om je creatieve energie te gebruiken en iets goeds te doen voor deze wereld, want je zult beloond worden. _________________

Bekijk Gloomy's Bolg regelmatig:

www.messagefromone.blog

Geniet van deze track,

Veel liefde uit Duitsland en België

Mechris en Gloomy.

<3
 
Mooie samenwerking.
De track heeft lekkere subtiele en uitgebalanceerde sounds.
En bovendien ook zeer pakkende melodieën.
Die track van Mechris is ook erg tof.

Top Robi, ik ben er in het totaal 12h aan bezig geweest. Exclusief het luisteren en van die dingen..
Ik begin zeer snel te werken.

Thnx makker, blij dat je'm goed vond.

Gloomy :)
 
de eerste is een klein beetje te druk

That's my middle name, dear Jason. Ik kan het niet laten, het spijt me :o:

't is leuk zo 50-60 patternen te mixen en te masteren 8~

Thnx dude, I appreciate your support!

Gloomy :)
 
Mss ligt aan mij, maar ik hoor geen/niet veel verschil tussen de 2 versies!? Ik kan goed horen dat produceren voor jou geen probleem (meer) is, wat het nummer komt professioneel over. Je beschrijving van het ve rwerken van tegengestelde elemente als geluk en verdriet in de muziek maakte mij nieuwsgierig, maar ik hoor daar niet veel van terug. Kan mijn probleem zijn, hoor. Wel hoor ik de vrolijke themaatjes voorbijkomen. Zoals vaak bij jou muziek denk ik dat die goed tot z'n recht komt op een dance-evenement.
 
ik hoor geen/niet veel verschil tussen de 2 versies!?

Hey bijlevel, thanks van harte voor te luisteren en je leuke input. Opgepast: Mechris heeft onze track daarstraks ook geupload. Dus dat zijn twee identieke tracks nu. De track waarover hierboven gesproken werd, staat nu op de tweede plaats in de playlist van Mechris.

Een dance-evenement, klasse. Dat is mooie feedback.

Bedankt, groetjes

Gloomy. :)
 
Back
Top