Discotrackje

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.101
Locatie
Hellevoetsluis
Hello, ik dacht, laat ik eindelijk eens wat webruimte zoeken ipv het forum te gebruiken :D dus bij deze de test of het werkt.

Een stukje van een discoplaatje die ik aan het maken ben.. Ik hoop eigenlijk op suggesties hoe ermee verder te gaan.

En ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden :)

sjek it aut zou ik zeggen
 
f*ck! het werkt niet.. Heb het via WireFM ge-upload.. maar ik kan het zelf niet eens meer afspelen :confused:

ehh volgens mij werkt het niet helemaal met die toko daar..
 
Laatst gewijzigd:
Wire.fm is al een tijdje :r

Jammer, want 't was best een makkelijke site...

Op Download.com kan je ook nrs. plaatsen, maar dat duurt enkele dagen voordat 't "gekeurd" is en geplaatst wordt.

Zuigt nogal, ja! :(

Via je profider kan je tegenwoordig ook (gratis) webspace krijgen (moet ik ook eens een keer achteraan.....)


succes!
 
Het rare is, als ik inlog zie ik dat hij 4 keer gedownload is! iemand anders kan dus wel m'n nummertje downloaden maar ikzelf notabene niet.. waar gaat dit over :P

Heb hem daarom acuut gedelete :smeris: weg ermee

dus helaas mag dit threadje van mij :slotje: sorry, zodra het werkt post ik hem
 
Wel een vreemde site dat Wire_FM! ik kan mezelf niet eens uitschrijven/verwijderen.. En contact opnemen kan niet eens :(
 
Origineel geplaatst door Sander02
Wel een vreemde site dat Wire_FM! ik kan mezelf niet eens uitschrijven/verwijderen.. En contact opnemen kan niet eens :(

zo vreemd is dat niet! de eigenaar doet er geen fuck meer aan, en daarom ben ik er ook uitgestapt als admin...dus give it up dude's dat heb ik al een tijd geleden gedaan.... je kan je ook altijd aanmelden op www.myownmusic.de dan krijg je 15 mb en kan je maximaal 2 tracks uploaden... dit is wel Duitse site, maar over het algemeen kan je je gewoon met engels verstaanbaar maken mocht duits een probleem zijn...

Dit is een erg leuke site met veel actieve members, en je krijgt altijd reviews op je tracks
Ook heb je kans dat je track uitgekozen wordt voor de streaming myownmusic show op infected radio!!!

check it out zal ik zo zeggen, mijn account vind je daar ook: http://d_j_conflict.myownmusic.de (ik heb een clublidmaatschap waardoor ik 150mb heb en mijn pagina kan personaliseren,dit kost € 2,50 per maand...)
 
Laatst gewijzigd:
Nou, volgens mij werkt het nu bij 7161.vom thanks to MeThoxy!

Ik kan nu een track uploaden en zelfs nog luisteren ook!

Nou daar is-tie dan

Een discoplaatje die ik aan het maken ben.. Ik hoop eigenlijk op suggesties hoe ermee verder te gaan.

En ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden
 
Laatst gewijzigd:
Mooi zo, ik was al benieuwd...

Ik vind 't leuk gedaan, maar van mij mag 't allemaal wat viezer. Ik vind 'm nu nogal steriel klinken, zeker voor een disco track. Misschien is 't niet helemaal je bedoeling om een '70's disco track in elkaar te zetten, maar van dat geluid houd ik wel. Ik denk dat 't dan ook belangrijk is om een andere drumkit te nemen.
Waar ik ook nog even aan zou schaven is het arrangement. Het hele trackje drijft tot nu toe voort op een zelfde accoorden riedel, de track wordt daar een beetje onrustig van. Probeer eens dit thema maar af en toe bv. als refrein terug te laten komen en daar voor de rest wat rustigers omheen te bouwen. Waar heb je trouwens dat stukje rond 0:41 mee gefiltert?
 
Ik vind hem niet onaardig klinken!
Ik vind alleen dat ie wel wat meer gesynced mag worden, ik vind hem te horte stoterig.
Verder vind ik dat er een soort lead mist, en eigenijk zou je zang moeten hebben.
En voor de rest, lekker cheesy:okdan:
 
Re : Discotrackje

Re : Discotrackje

Als ik dit hoor begin ik er automatisch een
film/tv-serie bij te bedenken in Miami ofzo met
heel veel vrouwen in bikini's en lekkere cocktails...

Klinkt dus erg lekker zomers/vakantie ;)

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:
 
Hallo,

Het klinkt erg fris. Maar het mist ballen, met name door de synth geluiden, imo.

De associatie met 'achtergrondmuziek', zoals de begintune bij een praatprogramma, is heel snel opgeroepen.

Dit is geen disco. Klinkt idd wel erg zonnig.

Ferry123
 
Het klinkt allemaal leuk! De synths klinken lekker, de filter Rino het al over had rond de 0:41 klinkt ook erg fijn! Verder vind ik het tot nu toe beetje té eentonig en het mist qua impact nog wat. Misschien inderdaad de drums. maargoed, je bent er ook nog mee bezig :)
 
Ok dan, dat zijn igg goede reacties!

arrangement en dus de eentonigheid ga ik aan werken ja.

Het filter wat ik heb gebruikt is een FFT filter van Cool edit pro 2.. daarbij kan je een EQ een morph geven.
En ik had gekozen voor een morph van telefoonachtige-instelling <naar> normaal, eigenlijk vrij eenvoudig maar wel effectief!

Dat horten en stoten heb ik ook opgemerkt, dat zit hem in de drums. En wel dat deel van de drums die uit fruityloops komen.. die heb ik als VST-instrument ingeladen in cubase, maar de timing is zwaar belabberd :(
Ik denk dat je het beste de partijen in Fruity kan houden en dan later als je song de goede vorm heeft, FL studio apart opstarten en daar een export audio doen.. maargoed

Dat steriele ga ik proberen op te heffen door een ranzigere en langere snare te gebruiken..
 
Origineel geplaatst door Sander02
f*ck! het werkt niet.. Heb het via WireFM ge-upload.. maar ik kan het zelf niet eens meer afspelen :confused:

ehh volgens mij werkt het niet helemaal met die toko daar..
tsja en daar kwam ik nu dus pas achter...

is het niet makkelijker als men in het vervolg gewoon trackies ff op eigen webspace upped (dus voor de gebruioker een questie van Save As), minder gehannes dan die via via via sites als wirefm en dergelijke...
nu doen wij maar ook jij alle moeite voor niets zeg maar, en je wilt toch graag je track laten horen of niet dan? :)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
tsja en daar kwam ik nu dus pas achter...

is het niet makkelijker als men in het vervolg gewoon trackies ff op eigen webspace upped (dus voor de gebruioker een questie van Save As), minder gehannes dan die via via via sites als wirefm en dergelijke...
nu doen wij maar ook jij alle moeite voor niets zeg maar, en je wilt toch graag je track laten horen of niet dan? :)

volgens mij heb je niet helemaal opgelet six, hij heeft de track later op een andere site gezet en dat werkt prima, mijn commentaar volgt nog trouwens...(zit nu op mijn werk)
 
Ik vind het wel disco hoor..
waardering: 5/7 !
Ik vraag me af waarmee dit allemaal gemaakt/geproduceerd is.
Het begin klinkt het 'helderst', daarna klinken sommige geluiden/samples nogal 'ranzig'..;)
(dit kan ook liggen aan de mp3 codec en/of bitrate van 128 .. m.i. te laag voor deze muziek.)
 
Back
Top