MP3 of WMA??

MP3 of WMA??

  • 1: MP3 (winamp oid)

    Stemmen: 23 92,0%
  • 2: WMA (windows media player oid)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3: anders

    Stemmen: 2 8,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Riezz

dit is een test
Lid sinds
5 januari 2004
Berichten
545
Locatie
Yerseke, Zeeland
zucht....

waar geef jij voorkeur aan om die tracks hier te beluisteren???


in MP3 of in WMA formaat?? ik in MP3.. want om ook nog es WMP te openen.. ( hekel aan da ding)
 
Maakt mij niet uit, ik gebruik toch al MediaPlayer, dus hij speelt ze sowieso daarin af.
 
Ongecomprimeerde WAV!!! Ik heb een hekel aan MP3, WMA, etc. En dan in Adobe Audition, of voor het gemak WinAmp. Maar goed, aangezien WAV te groot is geef ik in dat geval de voorkeur aan MP3 (in WinAmp).
 
Waarom ik mp3 zei?

Omdat mijn autoradio alleen mp3 en 'wma-bla' afspeelt en dus is mpc en ogg daarom niet echt gewenst..
 
ik weet niet wat beter is, ogg of m4a (MPEG 4 Audio) Beide iig beter dan mp3. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ogg af te spelen is in winamp (default player hier). m4a is iig in winamp af te spelen (met plugin weliswaar), maar is stukken beter dan mp3, dus dat is mijn voorkeur.

iig GEEN wma. Dat vind ik zo`n baggerzooi.....
 
Ik kies voor Mp3!

Ik dat WMA de hoge frequenties niet goed aankan. Er lijkt dan een soort faser-effect te ontstaan. Een brei van hoge tonen.

greetz Cat@
 
mp3.

wma heeft een behoorlijk compatibiliteits probleem... en zoals anderen al eerder zeiden is wma inderdaad al helemaal een ramp in de hogere frequenties.

maar als je inderdaad echt een keuze heb .ogg is nog gafer... maar helaas zijn er nog weinig mensen die de codec hiervoor geinstalleerd hebben... maar uiteindelijk gaat .ogg wel heersen :P
 
mp3, in 192 kb/s graag.

Ogg vind ik als formaat niks omdat mijn ms pinky dat niet vreet :D
 
Back
Top