X

MP3 of WMA??

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

MP3 of WMA??

zucht....

waar geef jij voorkeur aan om die tracks hier te beluisteren???

in MP3 of in WMA formaat?? ik in MP3.. want om ook nog es WMP te openen.. ( hekel aan da ding)
    25
    1: MP3 (winamp oid)
    92,00%
    23
    2: WMA (windows media player oid)
    0,00%
    0
    3: anders
    8,00%
    2
    ..een Korg 01Wfd .. enne een Yamaha AN1x, blijft cool (me 3e).. enne nog steeds de Crumar Stratus .. wat KORG Volca`s de rest via de pc met Ableton en hopelijk ook Bitwig binnenkort...

Maakt mij niet uit, ik gebruik toch al MediaPlayer, dus hij speelt ze sowieso daarin af.
    Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

als het maar streamt

Comment

mp3... wma vin'k maar nix...

Comment

liefst mp3 en dan wel 160+ kbit als het even kan...
          \+\ Elite Underdog /+/

Comment

mp3 all the way....
            Experimenting with sounds for the future of our Existence!

Monotron Music
            H3K Music
            Facebook
            Bandcamp

Comment

Ongecomprimeerde WAV!!! Ik heb een hekel aan MP3, WMA, etc. En dan in Adobe Audition, of voor het gemak WinAmp. Maar goed, aangezien WAV te groot is geef ik in dat geval de voorkeur aan MP3 (in WinAmp).
              piep

Comment

.ogg natuurlijk.
                Is kleiner als mp3 en klinkt beter.
                LAAG Soundcloud

Comment

.ogg!

Ook nog eens open-source, weehee!

-diskonext
                  http://diskonext.kicks-ass.net

Comment

Waarom ik mp3 zei?

Omdat mijn autoradio alleen mp3 en 'wma-bla' afspeelt en dus is mpc en ogg daarom niet echt gewenst..
                    \+\ Elite Underdog /+/

Comment

ik weet niet wat beter is, ogg of m4a (MPEG 4 Audio) Beide iig beter dan mp3. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ogg af te spelen is in winamp (default player hier). m4a is iig in winamp af te spelen (met plugin weliswaar), maar is stukken beter dan mp3, dus dat is mijn voorkeur.

iig GEEN wma. Dat vind ik zo`n baggerzooi.....

Comment

MP3! Vanaf 160 Kb/s (liefst 192 ) Dan klinkt het prima, iig, beter dan WMA.
                        I feel like Flying!

Comment

Ik kies voor Mp3!

Ik dat WMA de hoge frequenties niet goed aankan. Er lijkt dan een soort faser-effect te ontstaan. Een brei van hoge tonen.

greetz Cat@

Comment

mp3.

wma heeft een behoorlijk compatibiliteits probleem... en zoals anderen al eerder zeiden is wma inderdaad al helemaal een ramp in de hogere frequenties.

maar als je inderdaad echt een keuze heb .ogg is nog gafer... maar helaas zijn er nog weinig mensen die de codec hiervoor geinstalleerd hebben... maar uiteindelijk gaat .ogg wel heersen
                            Gear: Access Virus TI (Keyboard), Korg Triton ProX, Yamaha AN1x, GEM Wx2, Korg EM1, Nord Micro Modular, TC Triple C (stereo), TC M300, 2x KRK Rokit 8, Korg Poly 800, Korg Pe1000, Arp Omni-II, Powerbook G4

Comment

mp3, in 192 kb/s graag.

Ogg vind ik als formaat niks omdat mijn ms pinky dat niet vreet
                              All rhythm evolves around the kick...
                              Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m

Comment

ik ga mijn powerbook echt niet verkrachten met winbugs media player hoor...
                                dietervandoren.net
                                soundcloud.com/dietervandoren

Comment

Working...
                                X