[Track] my-happy-flow-never-ends

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen
Hey,

Weer eens n track van mij en in dit geval een track met n happy flow al zeg ik het zelf :D.
Ik wordt er blij van maar nu de vraag of dat ook voor jullie geldt :P
Doel was een ongoing melodie te maken en zonder te veel fratsen als sweeps, crashes, etc..



Ben benieuwd of jullie ook een smile krijgen en de melodie blijft hangen..
Alvast een fijn weekend.

cheers,
Paul
 
Laatst gewijzigd:
Ja die is wel blij ja. Ik vind hem prima alleen duurt die lead een beetje lang. Af-en-toe een adem pauze zou niet verkeerd zijn of wellicht afwisselen met een andere lead-sound oid. De lead klinkt alsof het door AI gegenereerd is maar dat is opzich niet storend.. eigenlijk wel grappig juist. Leuk gedaan!
 
Ja die is wel blij ja. Ik vind hem prima alleen duurt die lead een beetje lang. Af-en-toe een adem pauze zou niet verkeerd zijn of wellicht afwisselen met een andere lead-sound oid. De lead klinkt alsof het door AI gegenereerd is maar dat is opzich niet storend.. eigenlijk wel grappig juist. Leuk gedaan!

Hey, dank voor de comments. Wordt gewaardeerd.
Normaal gesproken breng ik ook wat meer breaks met rust toe, maar ik had het gevoel dat het hier wel kon.
Zie het wel ergens onder een game continue door denderen.. of zoiets :dubbel:.. :D
 
Haha, mooi gemaakt.. leuke melodieën, lekkere zuivere bass. Een beetje te happy voor mij, en de lead speelt te lang door.

Deed me denken aan dit nummer :



Succes ermee, Paul.

Gloomy :)
 
Haha, mooi gemaakt.. leuke melodieën, lekkere zuivere bass. Een beetje te happy voor mij, en de lead speelt te lang door.

Deed me denken aan dit nummer :



Succes ermee, Paul.

Gloomy :)


Grappig die vergelijk met de track :dubbel:.
Dank voor de comments Gloomy. Het is even een uitstapje naar iets anders geweest

Cheers
 
Back
Top