Gloomy - A Bumpy Ride (Gloomy Dance)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België


Dus, wat is het verhaal?

Onze toekomst zal erg hobbelig zijn. Weinigen van ons zullen het overleven in 2030. Het is een realiteit. Accepteer het.

Het is ook nodig om één taal te spreken; Internationaal Engels.

Dus voor u die geen Engels spreekt. Wees voorbereid en probeer in ieder geval om hulp in het Engels te vragen.

Nogmaals, ik ben niet de boodschapper van het kwaad, maar de brenger van bewustzijn.

LYRICS:

Intro: Doe niet zo stom, je weet dat deze man gelijk heeft!

"This is your captain speaking. Please fasten your seat belt. It's going to be a bumpyyyy ride!"

(in distress) DO YOU SPEAK ENGLISH?

Answer: "COULD YOU HELP ME, PLEASE".

Ik hoop dat jullie 'm kunnen appreciëren en dat jullie me een commentaartje nalaten.

Bedankt, groetjes,

Gloomy :)
 
Hola gloomy.

een leuke track.
fasten your seatbelts dus in het
vliegtuig.
misschien ook een geluid van

het vliegtuig erbij.

groeten van andreos.
 
dus in het
vliegtuig

fasten your seatbelt


"Fasten" is a slightly formal word which means to connect something or put something on. Some things that you can "fasten" include:
fasten your belt​
fasten a screw​
fasten your bra​
fasten a harness​
"Fastening your seatbelt" means putting your seatbelt on and specifically, connecting the buckle.

Dus, neen, niet specifiek op een vliegtuig... eerder in de zin van : "Buckle up" :)

Bedankt om te luisteren en de mooie commentaar, André!

Grts,

Gloomy :)
 
Wederom een leuke track :)

Bono, amigo.. je bent een trouwe luisteraar en ben vereerd dat je mijn tracks meestal goed vindt. Top! :okdan:

Bedankt!

Gloomy :)
 
yes i speak english:)"Can you help me please!"...uhm im trying to survive this shitty situation myself:D

Of we er nog over 10 jaar zijn....wie zal het zeggen.Ik kijk niet verder dan morgen.8)

Ik heb er een een club versie (master)van gemaakt...dus accent ligt op de sub frequencies die lekker door komen en de upper mid en high frequencies.:doei:
 

Attachments

  • Bumpy Ride -Club Remaster.mp3
    5,8 MB · Bekeken: 101
Hey Gloomy,

Dit klinkt lekker en lekker anders :-)
Ik kreeg n beetje een vibe van een James Bond film sound :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
Ik kijk niet verder dan morgen.

Hey dude, groot gelijk heb je... Ik kijk zelfs niet verder dan vanavond, of zelfs het nu. :)
Bedankt gast voor de remaster.. Ik heb thans de indruk dat de main bass wat wordt weggedrukt in jouw versie.
Plus, ik heb nog een paar aanpassingen gemaakt. Maar ik apprecieer je inzet en ik ben erg blij dat je dit nummer
gekozen hebt om te hermasteren. Bedankt nogmaals.

Gloomy :)
 
Hey Gloomy,

Dit klinkt lekker en lekker anders :-)
Ik kreeg n beetje een vibe van een James Bond film sound :halleluja

Paul !!! :-)

Weer aardig van je om effe binnen te springen. Ben erg blij met je reactie, dank je wel.

James Bond-sound, wat een complement zeg :)

Gloomy.
 
Ik heb vannacht een filmpje gemaakt, hij is zeker waard om bekeken te worden. Trouwens, dit is een andere versie als deze jullie tot nu toe hebben gehoord:



Do you get the picture?

Bedankt voor me een commentje na te laten.

Gloomy :-)
 
Tof nummer. Zou niet misstaan onder een achtervolgings scene. Veel actie en een goede drive.
Misschien is de kans groter dat we over 20 jaar allemaal Chinees spreken.
En overpopulatie is een groot probleem dus wat minder mensen en wat meer andere soorten op deze planeet zou geen kwaad kunnen lijkt me

:beard:
 
Heerlijke track, boodschap en voeten van de vloer! Ik ben helemaal weg van die gitaarlijnen, probeer al een paar jaar mijn spel op niveau te krijgen, dit inspireerd. Lekkere track zeg, de toekomst klinkt zo slecht nog niet. Fan!!

Et non, je ne parle pas d'anglais. 8)

We zien het allemaal zitten, Alexander :)

Hey, leuke commentaar zeg, dank je wel. Van harte.

Groetjes,

Gloomy. ;)
 
Tof nummer. Zou niet misstaan onder een achtervolgings scene. Veel actie en een goede drive.
Misschien is de kans groter dat we over 20 jaar allemaal Chinees spreken.
En overpopulatie is een groot probleem dus wat minder mensen en wat meer andere soorten op deze planeet zou geen kwaad kunnen lijkt me

:beard:

:dubbel: hell yeah!

Wat betreft dat Chinees betreft.. die kans is natuurlijk heel groot, maar twintig jaar is wel een korte termijn.. Ik denk niet dat ik nog Chinees zal studeren in mijn leven, lol :)

Dank je wel voor de heerlijke feedback.

Vele groetjes,

Gloomy. :)
 
Oooh Jan waar gaat dit heen? OMG dit is vet :luv:

Ooooh flyweight (jammer dat ik niet altijd onthoud hoe jullie echt heten), dat is zo lief van je.. :okdan:

Waar dit heen gaat ? Dat durf ik nog niet te zeggen. :bekdicht: bereid jullie alvast maar voor op iets HUGE!!!

Psss, hou eens goed in het oog hoe dat de economie draait vandaag.. :W

:luv:
Dank je wel!!

Gloomy. :)
 
Back
Top