[track] Met gejatte vocal...

Rino

Rineau
Lid sinds
3 december 2002
Berichten
399
Locatie
Amsterdam
Een trackje voor de leuk met een gestolen acapella. Af en toe een beetje slordig, maar het was dan ook meer voor de ontspanning.:)

Linkje

Ken overigens het origineel niet, maar de vocal komt uit een track van Franco Moiraghi ft. Amnesia - Sexstacy...
 
negerhouse.... dope. Hoor je weinig van hier, goed om te horen dat er tenminste 1 medestander te vinden is op sf.

Kwalitiatief erg ok, werk je intern of maak je ook gebruik van (analoog) randapparatuur...
 
Ja Rino is goed bezig :)
Klinkt errug lekker chill. Idd. gewoon uitbrengen die hap.
Dat origineel is toch niet erg bekend, of wel ?
De kans dat de rechthebbenden het te horen krijgen is klein. Mocht het een hit dreigen te worden, ach ja, je kan beroemd worden dankzij jatpraktijken die aan het licht komen :D
 
Origineel geplaatst door Bosscher
negerhouse.... dope. Hoor je weinig van hier, goed om te horen dat er tenminste 1 medestander te vinden is op sf.

Kwalitiatief erg ok, werk je intern of maak je ook gebruik van (analoog) randapparatuur...

Thanks... Deze track is geheel op de compu gemaakt, maar af en toe wil ik ook wel eens een van mijn echte synths aanraken.:)

Origineel geplaatst door Progressiveboy
uitbrengen hè...

hier is al een labeltje ;)

http://www.holographicmusic.com/

Hehe, daar vind ik 'm ten eerste niet goed genoeg voor en ten tweede is vind ik dan dat er dan sprake moet zijn van een eigen vocal. Binnenkort ga ik wel met een zangeres aan de slag, zij het dat ze geen negerinnenstem heeft...:D
 
Technisch gezien is dit zoals gewoonlijk weer dik in orde (voor zover ik daarover kan oordelen over oordoppies).
Dit klinkt gewoon precies zoals een house track zou moeten klinken.

Maar als ik dan ga luisteren naar de originaliteit van de track, vind ik em wat zwakker, zeker in tegen stelling tot je andere tracks.




Maar toch... Dit kan wat mij betreft (wederom) zo op vinyl, of op een cd album, samen met je andere werk!
 
Bedankt tot nu toe voor de reacties.:okdan: Ik ben het met je eens Peter dat het een beetje een dertien in een dozijn trackje is. Er is inderdaad niet echt iets wat 'm er uit doet springen. Was overigens ook niet mijn pretentie om een originele track in elkaar te zetten. Ik moest gewoon even iets anders maken dan de muziek die ik doorgaans maak, daar had ik even een beetje genoeg van.
 
Origineel geplaatst door Rino
Bedankt tot nu toe voor de reacties.:okdan: Ik ben het met je eens Peter dat het een beetje een dertien in een dozijn trackje is. Er is inderdaad niet echt iets wat 'm er uit doet springen. Was overigens ook niet mijn pretentie om een originele track in elkaar te zetten. Ik moest gewoon even iets anders maken dan de muziek die ik doorgaans maak, daar had ik even een beetje genoeg van.

ik ken 't. Ik zou willen dat ik alleen maar orignele shit kon maken :P

Af en toe zoiets maken is gewoon leuk.
 
Erg relaxed plaatje, kan zo op vinyl, het enige minpuntje is dat ie een beetje eentonig is, maar desalniettemin zeker geslaagd!(zou niet weten wat voor kritiek ik hier verder op moet geven!):halleluja
 
Deze track kan ik zeer waarderen,mooi gedaan.
Brengt zoete herinneringen terug.
 
's Zomers trakkie, mooi gemaakt.

Zou 't zelf niet kopen (maken weet ik niet, stijl nooit echt geprobeerd..), maar kan er zeker wel naar luisteren.
..op bijv. een strand ergens waar de palmen wuiven, de mensen in feest stemming zijn en de Corona's (Budweisers!!) rijkelijk vloeien... :zucht, 'k wil op vakantie!!
 
sorry maar ik ben het met de meeste vorige commentaren niet eens....
of het gedateerd is laat ik in het midden. Maar eentonig??? in slaap vallen???
Ok, iedereen zijn smaak maar de track in DIT genre is perfect!!!
Ik val bij trance ook in slaap, ik vind het ook voorspelbaar maar ik kan inzien dat sommige het goede muziek vinden (alhoewel :D )
nee serieus, ik ben het gewoon niet eens met de meeste kritieken hier omdat het overkomt dat dit een doordeweeks leuk probeerseltje is. Deze track staat bij mij zékér in de top 5 van alle nummers die ik hier al heb gehoord.
 
enkel op de pc? die sax is cool inderdaad....
 
Back
Top