[track] Met gejatte vocal...

Origineel geplaatst door Jos Pos
sorry maar ik ben het met de meeste vorige commentaren niet eens....
of het gedateerd is laat ik in het midden. Maar eentonig??? in slaap vallen???
Ok, iedereen zijn smaak maar de track in DIT genre is perfect!!!
Ik val bij trance ook in slaap, ik vind het ook voorspelbaar maar ik kan inzien dat sommige het goede muziek vinden (alhoewel :D )
nee serieus, ik ben het gewoon niet eens met de meeste kritieken hier omdat het overkomt dat dit een doordeweeks leuk probeerseltje is. Deze track staat bij mij zékér in de top 5 van alle nummers die ik hier al heb gehoord.

Jos, ik voel me absoluut gevleid, maar ik ben 't er zelf ook wel een beetje mee eens. Kijk, dit trackje zit eigenlijk behoorlijk eenvoudig in elkaar. Niet dat dat fout of weet ik veel wat is, eenvoud is naar mijn idee vaak alleen maar beter, zij het dat dat bij deze track niet helemaal op gaat. Tuurlijk, ik vind 't zelf ook allemaal aardig in elkaar zitten, maar het is en blijft gewoon niets speciaals. Dat is ook prima. Deze track is echt puur voor de lol in elkaar gezet om even iets anders te doen dan ik normaal doe, laten we zeggen om wat nieuwe inspiratie op te doen. Het valt me wat dat betreft nog allles mee met de commentaren tot nu toe. Het laatste gedeelte van de track is als je luistert te veel copy&paste werk, maar ik had er gewoon niet zoveel zin meer in om hier iets van te maken. Daarnaast draagt de vocal natuurlijk de basis van de track... Maar goed, genoeg verkapte introspectie wat dit nummer betreft.:D Cool dat je 'm tof vindt.:okdan:

Voor Riezz: verbaas je je dat dit enkel op een PC is gebouwd? Waarom?
 
en toch,... niet zo neerbuigend. Qua arrangement vind ik er niets verkeerds aan. Wat zou je dan in hemelsnaam anders aan doen??
De "vibe" van het nummer zit gewoon goed, ik ken mensen die me al véél slechtere nummers hebben laten horen en dat ook is uitgegeven op serieuse labels.
Tzit misschien simpel in elkaar maar dat kan je dan ook zeggen van sven van hees, st germain of moby achtige songs of ga eens naar http://www.juno.co.uk/IP/IF145400-01.htm en beluister dan 11. Roland Clark - Resist (Southern Divide weekend remix)
Wat heeft dat nummer meer? Zulke muziek zit hem gewoon in zin eenvoud en lekkere vibe
 
track is zeker niet verkeerd, niet geheel mijn smaak echter, maar dat doet er niet toe, alles klinkt goed gearrangeerd en afgemixed dus nix slechts op aan te merken!!!
 
Klinkt erg lekker verder heb ik er niet veel meer bij te vermelden dan dat als je het laatste kwart weghaalt/inkort je volgens mij al een stuk eentonigheid kwijt bent
 
Back
Top