X

[track] Met gejatte vocal...

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

[track] Met gejatte vocal...

Een trackje voor de leuk met een gestolen acapella. Af en toe een beetje slordig, maar het was dan ook meer voor de ontspanning.

Linkje

Ken overigens het origineel niet, maar de vocal komt uit een track van Franco Moiraghi ft. Amnesia - Sexstacy...
    MySpace

negerhouse.... dope. Hoor je weinig van hier, goed om te horen dat er tenminste 1 medestander te vinden is op sf.

Kwalitiatief erg ok, werk je intern of maak je ook gebruik van (analoog) randapparatuur...

Comment

uitbrengen h...

hier is al een labeltje

http://www.holographicmusic.com/
      Topclass musical hemyspheres...

Comment

Ja Rino is goed bezig
        Klinkt errug lekker chill. Idd. gewoon uitbrengen die hap.
        Dat origineel is toch niet erg bekend, of wel ?
        De kans dat de rechthebbenden het te horen krijgen is klein. Mocht het een hit dreigen te worden, ach ja, je kan beroemd worden dankzij jatpraktijken die aan het licht komen
        schaapt het niet, dan blaat het niet

Voeg Soundtrooper aan jouw vriendenlijst toe en plaats Soundtrooper in jouw neger lijst

Comment

Origineel geplaatst door Bosscher
          negerhouse.... dope. Hoor je weinig van hier, goed om te horen dat er tenminste 1 medestander te vinden is op sf.

Kwalitiatief erg ok, werk je intern of maak je ook gebruik van (analoog) randapparatuur...
          Thanks... Deze track is geheel op de compu gemaakt, maar af en toe wil ik ook wel eens een van mijn echte synths aanraken.

Origineel geplaatst door Progressiveboy
          uitbrengen h...

hier is al een labeltje

http://www.holographicmusic.com/
          Hehe, daar vind ik 'm ten eerste niet goed genoeg voor en ten tweede is vind ik dan dat er dan sprake moet zijn van een eigen vocal. Binnenkort ga ik wel met een zangeres aan de slag, zij het dat ze geen negerinnenstem heeft...
          MySpace

Comment

goeie kwaliteit!!!!!!!

Welk programma gebruik je dan?

Brute sax bij de 2.04.

Kortom
            Beter een vette sound, dan vette handen

Comment

Klinkt erg goed! Lekker rielekst.

Comment

als je begrijpt wat ik bedoel

Comment

Technisch gezien is dit zoals gewoonlijk weer dik in orde (voor zover ik daarover kan oordelen over oordoppies).
                  Dit klinkt gewoon precies zoals een house track zou moeten klinken.

Maar als ik dan ga luisteren naar de originaliteit van de track, vind ik em wat zwakker, zeker in tegen stelling tot je andere tracks.

Maar toch... Dit kan wat mij betreft (wederom) zo op vinyl, of op een cd album, samen met je andere werk!
                  KNZLRMT

Comment

Bedankt tot nu toe voor de reacties. Ik ben het met je eens Peter dat het een beetje een dertien in een dozijn trackje is. Er is inderdaad niet echt iets wat 'm er uit doet springen. Was overigens ook niet mijn pretentie om een originele track in elkaar te zetten. Ik moest gewoon even iets anders maken dan de muziek die ik doorgaans maak, daar had ik even een beetje genoeg van.
                    MySpace

Comment

Klinkt zeeeeeer goed en professional !!!!

Comment

Origineel geplaatst door Rino
                        Bedankt tot nu toe voor de reacties. Ik ben het met je eens Peter dat het een beetje een dertien in een dozijn trackje is. Er is inderdaad niet echt iets wat 'm er uit doet springen. Was overigens ook niet mijn pretentie om een originele track in elkaar te zetten. Ik moest gewoon even iets anders maken dan de muziek die ik doorgaans maak, daar had ik even een beetje genoeg van.
                        ik ken 't. Ik zou willen dat ik alleen maar orignele shit kon maken

Af en toe zoiets maken is gewoon leuk.
                        KNZLRMT

Comment

Erg relaxed plaatje, kan zo op vinyl, het enige minpuntje is dat ie een beetje eentonig is, maar desalniettemin zeker geslaagd!(zou niet weten wat voor kritiek ik hier verder op moet geven!)

Comment

Deze track kan ik zeer waarderen,mooi gedaan.
                            Brengt zoete herinneringen terug.

"Art has to be forgotten , beauty must be realised" Mondriaan

Comment

's Zomers trakkie, mooi gemaakt.

Zou 't zelf niet kopen (maken weet ik niet, stijl nooit echt geprobeerd..), maar kan er zeker wel naar luisteren.
                              ..op bijv. een strand ergens waar de palmen wuiven, de mensen in feest stemming zijn en de Corona's (Budweisers!!) rijkelijk vloeien... ucht, 'k wil op vakantie!!
                              Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

loading in progress...

gaat nog wel ff duren dus u hoort nog van mij...

Comment

done...

erg zwoelie woelie idd... beetje zo'n eind 90's plaatje wel... val op de helft wel bijna in slaap trouwens

Comment

Dertien in een dozijn en gedateerd...
                                    MySpace

Comment

sorry maar ik ben het met de meeste vorige commentaren niet eens....
                                      of het gedateerd is laat ik in het midden. Maar eentonig??? in slaap vallen???
                                      Ok, iedereen zijn smaak maar de track in DIT genre is perfect!!!
                                      Ik val bij trance ook in slaap, ik vind het ook voorspelbaar maar ik kan inzien dat sommige het goede muziek vinden (alhoewel )
                                      nee serieus, ik ben het gewoon niet eens met de meeste kritieken hier omdat het overkomt dat dit een doordeweeks leuk probeerseltje is. Deze track staat bij mij zkr in de top 5 van alle nummers die ik hier al heb gehoord.

Comment

enkel op de pc? die sax is cool inderdaad....
                                        ..een Korg 01Wfd .. enne een Yamaha AN1x, blijft cool (me 3e).. enne nog steeds de Crumar Stratus .. wat KORG Volca`s de rest via de pc met Ableton en hopelijk ook Bitwig binnenkort...

Comment

Working...
                                        X