Hardcore Trackje

The Unholy

Hard lid
Lid sinds
24 januari 2004
Berichten
2.302
Locatie
Rotterdam
Na een tijdje geen muziek te hebben gemaakt wegens gebrek aan inspiratie, ben ik de laatste tijd weer bezig geweest aan wat nieuwe tracks.

Deze is nog niet helemaal af, ik zit nog met een paar dingen waar ik niet helemaal uit kom. Ben nog niet echt tevreden over sommige stukken en vroeg me af of iemand misschien wat tips had..

De lead komt voor de verandering uit een soft synth, de v-station(met een tikkeltje Virus erdoor..) Verder heb ik de Nord Lead 3 en de Virus C(oa. de kick) gebruikt.

Ik vindt m zelf wel aardig gelukt, hoop dat ie bij jullie ook in de smaak valt. Alle commentaar is welkom!

Omegaman
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind t wel wat te happy zelf. Ik weet niet, je hoort wel vaker happy deuntjes, maar dat wordt dan weer beetje gecompenseerd met duistere sounds. Niet mijn ding qua HC
 
heee sander - hoe is tie >?

dan geef ik me commentaar maar ffe :D

terwijl ik em luister :

- het begin - zit lekker duister in elkaar een erg lekkere vocal _ Alleen dat synth geluidje in t begin vind ik vervelende klinken

- de bassdrum staat naar mn idee wat te zacht maar is wel lekker :D .

- lekkere string gebruikt voor de sfeer

- een melodieus geheel met afwisseling - hou ik zeker wel van , en zit netjes in elkaar

eind resultaat mag er zeker wel wezen - alleen ik zou die begin synth eruit halen bij de 0.30 sec dan een snare of de bassdrum erin laten komen ........

maar goed eeen lekkere track hoor :D

:biertje:
 
Ja goed, met jou ook?

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Begin synth weghalen... Zal er over nadenken. Het intro is nog wel 1 van de dingen waar ik mee zit, word misschien nog heel anders hoor. De kick wilde ik iets harder maken met wat minder bas.

Pjotr> Hij is niet happy bedoeld en zo klinkt ie in mijn oren ook totaal niet.. Ik probeer qua melodie altijd een beetje van de standaard af te wijken en dit is eigenlijk wel zoals ik het wilde...
 
Mooie intro.. Je bass/kick vind ik iets te zacht. melodie te blij voor hardcore. samen met die kick vind ik het iets te veel naar Hardstyle neigen. Maar das smaak.

Persoonlijk vind ik het niks.
Sorry
 
Weer iemand die m happy vind.. Jammer, was niet de bedoeling. Vergelijking met hardstyle snap ik wel ja.

Mn volgende track word weer een ouderwetse stampert, wacht maar af... :duivels:
 
ik mis vooral de energie in deze track...het komt niet echt los, en da's vooral jammer na die break...die kick vind ik ook niet zo en idd veel te zacht, verder wordt dat melodietje een beetje errug fout getransponeerd (ofzoiets)...vind de hoofdmelodie zelf op zich niet zo verkeerd, d.w.z. ik hou er niet van maar 't klinkt wel goed ;) de synth klinkt wel wat dunnetjes voor deze stijl, aandikken die hap...'t melodietje in het begin klinkt wel vrij irritant vind ik

over het algemeen vind ik 't niet zo dus...sorry...ik wacht wel op je ouderwetse stampert :)
 
aan de ene kant heeft het wel wat, aan de andere kant ook weer niet.

ben niet zo kapot van de leads, klinken een beetje niet warm zeg maar. misschien wat vettere leads erin doen.
 
Oke, bedankt voor de tips.

Deze track valt blijkbaar toch niet zo in de smaak bij de meeste mensen.. Ik was er zelf eigenlijk best tevreden over:confused: en dat komt niet zo vaak voor...
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Oke, bedankt voor de tips.

Deze track valt blijkbaar toch niet zo in de smaak bij de meeste mensen.. Ik was er zelf eigenlijk best tevreden over:confused: en dat komt niet zo vaak voor...
ach joh, zelfs de meest briljante artiesten slaan de plank wel eens compleet mis...de helft v.d. tijd krijgen we die mislukkingen niet eens te horen omdat die gewoonweg niet uitgebracht worden :) ik zou me er niet al te druk om maken :mega:
 
Wat anderen ook al zeiden : te happy voor hardcore.....en die melodie gaat ook veels te lang door...
kick klinkt te zacht.....lead sound te lief....
 
Nightstorm> Doe ik ook niet hoor :mega:

Metatron> Hier wel... ;)

Dione> Ik snap nog steeds niet wat er nou zo happy aan is... Maar goed, bedankt voor je reactie.
 
Back
Top