[ Psybient ] Syrtis Major - Open Your Mind (Wide Open)

Syrtis Major

It's All Music
Lid sinds
20 oktober 2020
Berichten
63
Locatie
Groningen
Beste leden,

Hierbij een Psybient track die ik onlangs heb gemaakt met FL Studio, VST-plug-ins en een aantal samples.
De track is nog niet af maar ik vond m zelf wel lekker klinken en ben benieuwd naar jullie mening.
Heb m over monitoren geluisterd bij een vriend en toen verzoop ie nogal in het laag.
Vooral in de climax.
Met behulp van een analyzer heb ik de piek eruit getrokken.

Lees t wel.

Later
 

Attachments

  • Syrtis Major - Open Your Mind (Wide Open) Final Version.mp3
    8,1 MB · Bekeken: 108
Nou, hij is niet heel erg slecht, maar ik vind hem ook niet heel goed. Een nummer van 3:33 (what's in a number), waarvan rond de twee minuten een intro... weird. Ook van die bel-riedeltjes werd ik erg zenuwachtig. Ook mag je'm wat beter eq'n, want bvb de percussie op het einde staat erg zacht. Alleszins, veel geluk met eraan te werken. Ah, en best een mooie outro maken. Succes! Gloomy ;)
 
Bedankt voor je feedback.
Is de eerste psybient track, of snippet :) die ik heb gemaakt.
Ik neem je feedback mee in de voortgang van de track.
Als ik m afmaak. Begin meestal weer aan nieuwe projecten
 
ik heb eigenlijk nog nooit van Psybient gehoord, ik heb dus weinig tot geen referentie, maar ik vind dat die belletjes veel te hard staan en te hoge frequentie hebben, dit verknald eigenlijk de hele track. vanaf 2:49 vind ik het best tof klinken want dan zijn die hoge geluidjes eruit. Kan verder nog een hoop aan getweaked worden.
 
Back
Top