[dark ambient] Masker - Wind

How yo, zo dreigend. Kan gerust gebruikt worden als eerste nummer van een Black Metal album. Haha, en ik verwachtte steeds een tsunami te zien... weird. Alleszins, mooie soundscapes, ik geniet hier wel van. Thnx for sharing! Gloomy :)
 
Interessante soundscape maar heeft echt beelden nodig. Dus ik kan begrijpen dat je er een video bij gemaakt hebt.
​Maar zoals al gesteld werd, creëer je met de inleidende tekst een dreiging die nergens in de beelden tot uiting komt en dat is wel jammer. Geen beelden van stormen, bliksems, overstromingen welke in de lijn van de verwachtingen liggen.

Maar begrijp me niet verkeerd, het idee op zich is wel knap gevonden :okdan:.

:doei:
Danny
 
Mooi hoor, heb het album net gekocht. :luv:

Persoonlijk vind ik de video niet echt bij de muziek passen. De beelden passen meer bij iets melancholisch, niet zozeer bij de sound die jullie neerzetten. Misschien eens met scarum gaan babbelen, die maakt mooie video's die wel in jullie straatje liggen... ;)

En 1 puntje van kritiek op de EP, bij "Flood" vind ik de drums wat teveel op de voorgrond staan, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak.
 
Mooi hoor, heb het album net gekocht. :luv:

Bedankt!!

Persoonlijk vind ik de video niet echt bij de muziek passen. De beelden passen meer bij iets melancholisch, niet zozeer bij de sound die jullie neerzetten. Misschien eens met scarum gaan babbelen, die maakt mooie video's die wel in jullie straatje liggen... ;)

Ik ga Scarum een pm sturen!

En 1 puntje van kritiek op de EP, bij "Flood" vind ik de drums wat teveel op de voorgrond staan, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak.

Tijdens drumopnames hebben we de drummer een 12 minutenlange drone op zijn koptelefoon gegeven, zonder houvast of instructies. Ik heb de drums extra hard en wat droger ingemixed om de spanning en hoe hij soms bijna "verdrinkt" en de weg kwijt raakt te benadrukken.

Het is een conceptalbum en ik heb ook in de mix bijhoorlijk geëxperimenteerd! :)
 
Back
Top