Gloomy - Overwhelmingly (Trance) - vanavond op de radio

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Hierbij presenteer ik jullie met trots mijn nieuwe Trance track: Overwhelmingly.

Onze lieve DJ Superchief van radio Hive365's programma Trancecast speelt deze track als eerste vanavond om 9 uur GMT, dat is 22 uur in Europa.

Stem op dat moment af op: Home | Hive365 Internet Gaming Radio

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van de track, Ik heb er veel werk aan gehad. Genieten :)



Thanks :)
 
Goed bezig man!

Niet persé mijn muziek stijl, maar zit goed in elkaar en dreunt lekker op de boxen.
Leuk dat je op de radio gedraaid wordt. :D Ga zo door!
Ik vindt je flying locust track ook geweldig klinken. Die blijft echt hangen. :)

Groetjes, Milan
 
Mijn stijl is het ook niet maar ik bewonder jouw onuitputtelijke bron van inspiratie (er zijn nog zo een paar forumleden die week na week nieuwe nummers uit hun hoed toveren). Ik doe het jullie totaal niet na.

Fijn voor je dat je tot op een radiostation door kan dringen :okdan:

:doei:
Danny
 
Goeie track hoor, vanochtend om 7:00 in de auto jouw track gehoord! het enige wat mij opviel was dat die sample (de eerste van de track die regelmatig terug komt) niet helemaal lekker Synced in de track, dit kan beter volgens mij. Verder noem je het trance, maar ik geef het een ander genre, misschien 'Gloom House' of zoiets. Het is weer ontzettend druk, volop geluiden, dat markeert een beetje jouw stijl, en het is erg knap dat alles dan nog perfect hoorbaar is, dat zijn jouw kwaliteiten. Ook grappig dat je vanavond op de radio komt. Mijn track komt toevallig langs op een Twitch live set vanavond. We gaan het weekend lekker in zo te horen :doei:
 
Mijn stijl is het ook niet maar ik bewonder jouw onuitputtelijke bron van inspiratie (er zijn nog zo een paar forumleden die week na week nieuwe nummers uit hun hoed toveren). Ik doe het jullie totaal niet na.

Fijn voor je dat je tot op een radiostation door kan dringen :okdan:

:doei:
Danny

Mooi Danny, dank je wel man, van harte! :okdan:
 
Goeie track hoor, vanochtend om 7:00 in de auto jouw track gehoord! het enige wat mij opviel was dat die sample (de eerste van de track die regelmatig terug komt) niet helemaal lekker Synced in de track, dit kan beter volgens mij. Verder noem je het trance, maar ik geef het een ander genre, misschien 'Gloom House' of zoiets. Het is weer ontzettend druk, volop geluiden, dat markeert een beetje jouw stijl, en het is erg knap dat alles dan nog perfect hoorbaar is, dat zijn jouw kwaliteiten. Ook grappig dat je vanavond op de radio komt. Mijn track komt toevallig langs op een Twitch live set vanavond. We gaan het weekend lekker in zo te horen :doei:

Hey hoe leuk Jason, samen op de radio... 't jammere van gisteren was dat Superchief, de dj, bijna doorheen heel het nummer heeft gepraat. Dit omdat mijn plaat als eerste werd gedraaid, wat toch wel een hele eer is.. Helaas hebben de luisteraars de opbouw van de track gemist. Enne, het is wel degelijk Trance hoor. Maar ik kan'm wel Neuro Trance noemen, dat past er beter bij. Dank je wel Jason, en veel succes vanavond! :)

Gloomy ;)
 
Hey luitjes,

Ik zou graag hebben dat jullie met zijn allen eens naar deze video kijken:



En laat me effe weten wat jullie ervan vinden, als je wil.

Veel dank,

Gloomy :)
 
Lekker nummertje en (beetje laat) gefeliciteerd met je track in de uitzending :)

Hey Bambisk, dat is heel erg lief van je, ben blij dat je'm goed vindt. Dank je wel makker. :)
 
hee wist niet dat ie uitgezonden werd. lekkere track (ik heb blijkbaar honger, sorry flauw).
het begin vond ik al gelijk lekker, en ik schreef, wat een energie! goeie drive!

Mooi man, Arjan, dank je wel goede vriend, het streelt mijn ego :)
 
Back
Top