Basta Corona

pjeut

Ouwe rot
Lid sinds
14 Maart 2003
Berichten
2.109
Locatie
Emmeloord
Hallo allemaal,

Voor het eerst (denk ik) in de 17 jaar dat ik op dit forum zit, een trackje van mij. Paar synthesizerlijntjes, romplers, drumbox, echte gitaren en zang.
Het is een "Carnaval in Rio"-achtige meezinger over Corona.
Hoewel het niet echt echt 'het gebruikelijke' is hier, wil ik toch graag jullie mening. Spaar me niet.

 
Dank je wel voor jouw reactie. Nou.... volgens mij is de opbouw toch duidelijk: chorus, verse, chorus, bridge, verse, chorus. Het refrein heeft gewoon dezelfde tekst. En ik weet niet echt wat je er ingewikkeld aan vindt. Kan ik nog ff horen wat je bedoelt?
 
:Dmooi voor in het cafe:mega:Leuk carabisch tintje8) ja we zijn allemaal corona moe....nog even doorzetten allemaal.:okdan:

Leuk gedaan!
 
Hey, hoe leuk man...zolang geen nummer posten, en dan plots: BAM, daar is ie ;)

Ik heb twee keer geluisterd en ben ook naar je SC aan het luisteren... Ik vind de instrumentalen super.. de tekst ook, maar de vocalen, tja, die kunnen nog wat bijgeschaafd worden.
Zou je geen zangles gaan halen? Dan kan je na Corona live optreden, ik denk wel dat je volk zal trekken :)

Succes!

Gloomy :)
 
Hey, hoe leuk man...zolang geen nummer posten, en dan plots: BAM, daar is ie ;)

Ik heb twee keer geluisterd en ben ook naar je SC aan het luisteren... Ik vind de instrumentalen super.. de tekst ook, maar de vocalen, tja, die kunnen nog wat bijgeschaafd worden.
Zou je geen zangles gaan halen? Dan kan je na Corona live optreden, ik denk wel dat je volk zal trekken :)

Succes!

Gloomy :)

Dank je wel voor je reactie. Die stem... ach... dat is bekend. Deze nummers zijn ook bedoeld als demo's voor echte artiesten om uit te brengen. Ik ben een ambtenaar van 57, mijn vrouw en ik hebben samen 9 kinderen en 10 kleinkinderen, dus ik zit echt niet meer op een performance carrière te wachten, hoor.
Laat mij maar lekker liedjes schrijven en opnemen, en knutselen met synths en gitaartjes. Daar word ik gelukkig van.

En als iemand denkt; ik wil wel met dit nummer of één van mijn andere nummers aan de gang, neem contact met me op. Alles is mogelijk.

Groeten en dank.
 
Ik heb geamuseerd geluisterd :okdan:. De tekst en rijmen zijn goed gevonden en dat alles op een luchtig deuntje. Echt een vrolijke opsteker in deze barre tijden.

:doei:
Danny

Dank je wel. Idd barre tijden...
 
Het is dat er geen carnaval wordt gevierd want dit zou wel een meezinger kunnen worden als het dan door een andere zanger(es) ingezongen zou worden.
 
Verander RutteN dan ook even in Rutte!

Zit prima in elkaar en vind je stem ook goed maar vind het helemaal niks, sorry!
 
Back
Top