Nieuwe synth track gemaakt. Graag jullie mening.

purplehaw

Producer
Lid sinds
30 september 2020
Berichten
65
Locatie
Boven-Hardinxveld
Deze track Dramatica Synth vandaag gemaakt, ben op zoek naar wat feedback over de compositie en de mix. Alle kritiek is welkom.:okdan:

 
Waauw die is mooi! Je kunt zo de muziekindustrie in met zo'n talenten. Proficiat, deze wist me echt te raken. Mix is prima, denk ik... maaar't is wat vroeg op mijn monitoren luid te zetten, dus ik ben benieuwd naar andere commentaren. Zeer zeer knap man. Succes ermee! :)

ps het einde is te abrupt, die zou ik langer maken en langer laten uitfaden.
 
Inderdaad héél mooi gedaan. Goed op mekaar afgestemde geluiden. Muzikaal is het ook dik OK. Mix is ook niets op aan te merken (tenminste niet vanop mijn portable boxjes). Het geheel klinkt fris en monter (waarschijnlijk met de akoestische gitaarsound in combinatie met de piano).

Alleen het einde is inderdaad een beetje mager met een simpele fade out die ook nog eens redelijk snel is. Daar kan je misschien nog wat verbetering op aanbrengen (vertragen ritme, overblijven met één of twee instrumenten zoals bv die gitaar en afsluiten met een piano akkoord, ... enfin ... je zal wel voldoende bagage aan boord hebben om daar iets interessanter van te maken).

Maar voor het overige:

Heel knap gedaan :okdan:

:doei:
Danny
 
Mooie track en mooie geluiden.
de gitaar en piano zitten niet lekker in de mix. De gitaar heeft wat aggresief hoog en de piano staat wat zacht.

Maar het luisterd erg lekker weg en is knap gedaan :okdan:
 
Dank jullie wel! Ben ik blij mee. :halleluja Wat betreft het commentaar van flyweight ga ik zeker even naar kijken. Heb het nummer in 5 uur gemaakt, dus was eigenlijk geen goed idee om dat nog te gaan mixen. Ik neem het mee en ga dr wat mee doen.

Groetjes, Milan :okdan:
 
Dankjewel Danny! *D

Misschien dat iemand hem nog beter kan masteren dan ik.
Ik ben daar niet zo'n held mee.
En als er mensen zijn die bijvoorbeeld een poging willen wagen met een gitaar ofzo, ik sta voor alles open. :okdan:

Groetjes, Milan
 
Dankjewel Danny! *D

Misschien dat iemand hem nog beter kan masteren dan ik.
Ik ben daar niet zo'n held mee.
En als er mensen zijn die bijvoorbeeld een poging willen wagen met een gitaar ofzo, ik sta voor alles open. :okdan:

Groetjes, Milan

Dire straits - Private investigations. Daar heeft dit deuntje wel iets van weg, ik kan er evt een soortgelijk gitaar riedeltje op spelen? Maar dan zal waarschijnlijk een deel van de piano ervoor moeten wijken, denk dat dat wel heel mooi kan zijn. , als je dat wat lijkt, laat maar weten via pm, ben alleen nog eerst nog een paar weekjes bezig mijn nieuwe track af te ronden.
 
Back
Top