HOPE

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.542
Locatie
Europa
hola Musicfriends,

Een compositie van mijzelf,ik hoor wel wat jullie er van vinden:D




Groeten van andreos:)
 
Leuk.De drum partij is een beetje ééntonig, af en toe een variatie kan geen kwaad.Ook altijd tof op een synth forum de instrumenten die je gebruikt hebt?
 
Klinkt heel mooi. Je hebt hier een prachtig klankenpallet samen gebracht. Vooral de strings (zowel de vloeiende pads als pizzicati zijn super maar ook die flute-sound die soms ook als een bel kan geïnterpreteerd worden) :okdan:.

Ik vind wel dat er ook iets te weinig variatie in zit. Tussen 2:40 en 3:40 ontbreek ik iets (bv vanaf 3:10 een extra aanvullende sound of het inbouwen van een geïnverteerd akkoord een octaaf hoger of zo). Maar dat neemt niet weg dat dit heel sferisch in mekaar steekt.

Zeer goed gedaan :okdan:.

:doei:
Danny
 
Mooie sounds hoor. :okdan: vind verder ook dat het ergens in het midden wat stopt. Wat meer variatie of ga je hier op zingen? Tof gedaan
 
Leuk.De drum partij is een beetje ééntonig, af en toe een variatie kan geen kwaad.Ook altijd tof op een synth forum de instrumenten die je gebruikt hebt?

Hola Sinew,

dank je wel.

bij de volgende ga ik er rekening mee houden:D

Ik gebruik Cubase,en daarin de vst plugins met Kontakt player,Omnisfere,nexus.

Groeten van Andreos:)
 
Heel mooi, ik vind vooral die drums in combi met die pizzicato erg mooi. Die flute sound is ook mooi maar het lijkt soms alsof niet alles op de maat gespeeld is, je hebt het jezelf volgens mij ook lastig gemaakt met een overgangetje in je tijd notatie en aanpassen van de snelheid. ik zou je zang hier wel eens op willen horen! :okdan:
 
Heel mooi, ik vind vooral die drums in combi met die pizzicato erg mooi. Die flute sound is ook mooi maar het lijkt soms alsof niet alles op de maat gespeeld is, je hebt het jezelf volgens mij ook lastig gemaakt met een overgangetje in je tijd notatie en aanpassen van de snelheid. ik zou je zang hier wel eens op willen horen! :okdan:

Hola Jason,

Dank voor je luisteren.
Ik heb bewust het tempo veranderd,en de melody op de accoorden die ik eerst gemaakt heb gepeeld dus dat kan kloppen dat het niet exakt overeen komt:D

Later zal ik zang misschien toevoegen:D( al is deze track er niet voor bedoelt dus overnieuw maken)

Maar een misverstand is dat je overal op kan zingen, een zangnummer word wel bepaald vanaf het begin!
Dus accoorden melody en tekst moeten op zijn plaats zijn, en dat gaat natuurlijk niet op alle tracks,of je moet een rapper zijn op een toon:D

Groeten van Andreos:)
 
Muziikaal zit het goed in elkaar volgens mij maar ik mis toch echt wel de bas. Voor mij een essentieel onderdeel in muziek ookal zijn er goede nummers zonder bas (zoals When Doves Cry van Prince) maar een uitzondering bevestigt de regel. Of misschien in de klassieke muziek maar dat vind ik dan ook geen muziek :P
 
Muziikaal zit het goed in elkaar volgens mij maar ik mis toch echt wel de bas. Voor mij een essentieel onderdeel in muziek ookal zijn er goede nummers zonder bas (zoals When Doves Cry van Prince) maar een uitzondering bevestigt de regel. Of misschien in de klassieke muziek maar dat vind ik dan ook geen muziek :P

Hola Operandus,

Gezien je naam houd je wel van klassiek:D

Er zitten wel 2 bassen in,een legato en een korte diepe;)
Op de bas leunt meestal de muziek,zeg maar het fundament van het bouwwerk!

Groeten van andreos
 
Klinkt heel mooi. Je hebt hier een prachtig klankenpallet samen gebracht. Vooral de strings (zowel de vloeiende pads als pizzicati zijn super maar ook die flute-sound die soms ook als een bel kan geïnterpreteerd worden) :okdan:.

Ik vind wel dat er ook iets te weinig variatie in zit. Tussen 2:40 en 3:40 ontbreek ik iets (bv vanaf 3:10 een extra aanvullende sound of het inbouwen van een geïnverteerd akkoord een octaaf hoger of zo). Maar dat neemt niet weg dat dit heel sferisch in mekaar steekt.

Zeer goed gedaan :okdan:.

:doei:
Danny

Dag Danny.

dank je wel.
ik ga dat meenemen voor een nieuwe opname:)
groeten van andreos:)
 
Doet me wat denken aan Art of Noise, wat een compliment is. In mijn fantasie zit er rond die fluit een onweer gedonder aan te komen en zwelt 't aan.
 
Mooie sounds hoor. :okdan: vind verder ook dat het ergens in het midden wat stopt. Wat meer variatie of ga je hier op zingen? Tof gedaan

hola Flyweight,

Dank je wel:okdan:

Het was niet de bedoeling dat ik hierop ga zingen.
Dan moet ik het anders benaderen,eerst tekst en dan muziek:D

Groeten van andreos:)
 
Back
Top