Industriele herrie !!

hard, harder, hardst.... Ik vraag me altijd af wat ik nou met dit soort muziek moet doen (is overigens geen kritiek naar jou toe; is meer gewoon mijn probleem). Kan er niet op dansen (kan ook aan mij liggen :) ), kan het thuis nou ook niet echt opzetten om eens ff lekker naar te luisteren, wat hou ik dan nog over? Vind het wel goed in elkaar zitten verder hoor (is gewoon niet echt aan mij besteed ;) ) Einde vind ik wel grappig :)
 
is niet erg toch ;) ieder zn eigen ding :P
bedankt voor je reactie
 
Origineel geplaatst door Hazes
Ik vraag me altijd af wat ik nou met dit soort muziek moet doen

Dit soort herrie doet het bij mij goed als ik heel snel iets gedaan moet hebben... opruimen, afwassen, schoonouders de deur uit werken, etc. :D

Het trekkie opzich vind ik leuk, alleen hou ik niet van die allesoverheersende bassdrum... mijn smaak! Ik vind het ook te lang duren, maar dat komt ook omdat ik binnen anderhalve minuut op die BD ben uitgekeken... Voor mij zou je de BD op half volume en een goede bassline erin kunnen zetten, maar misschien wordt het dan te muzikaal...

Ik moet zeggen dat als ik met FL werk, er ook altijd veel herrie uitkomt... met mijn hardware is mijn muziek veel muzikaler...

Groet,
Roy
 
ik vind nog wel ok eigelijk.
misschien kan je er nog een break insteken op bepaalde momenten?
 
hmmm ik vind die bas wel lekker eigenlijk k denk wel dat ik m dr zo inlaat ;)
maar bedankt voor de reracties :D
 
Dit is niet een stijl waar ik van hou maar dit vind ik toch best wel OK hoor.
Strak hard en lekker tempo en flow.
 
klinkt wel gaaf . leuke geluidjes gekozen / gemaakt.
heeft beetje een dj radium flow.
sommige van de bijgeluiden staan te hard in de mix.

het heeft verder weinig met industrial van doen vind ik ;)
 
thanx man ik zal is ff kijken wat ik allemaal nog harder en zachter kan zetten
alleen als t geen industrial is wat dan wel?? ;)
 
Origineel geplaatst door doops
thanx man ik zal is ff kijken wat ik allemaal nog harder en zachter kan zetten
alleen als t geen industrial is wat dan wel?? ;)
Gabberianisme, :D

Ik vind ook die track een beetje eentonig kwa kik. Kan wat gevarieerder door die kik af en toe naar een bass n drums achtige accent te veranderen. Bijv. hier en daar wat dum-dum-dumdum-dumdum-dum van te maken ipv dum-dum-dum-dum zoals nu, als je begrijpt wat ik bedoel.

Geluiden, inclusief die kik, vind ik goed en stereo effecten zijn excellent.
 
Origineel geplaatst door doops
thanx man ik zal is ff kijken wat ik allemaal nog harder en zachter kan zetten
alleen als t geen industrial is wat dan wel?? ;)

ligt veel dichter bij hardcore dan bij industrial hoor. daar klinkt het nog te proper en afgelijnd voor. maar is dat belangrijk? goeie muziek en er plezier aan hebben als je die maakt/beluistert, da's belangrijker (voor mij althans).
 
vind hem ook wel vet! zeker dat geluidje wat er bij 1.40 in komt.
alleen ben ik niet zo'n fan die stemmetjes die maken het een beetje...
nou ja zal wel gewoon niet zo mijn smaak zijn.
 
het klinkt
vind het leuk iig dat je nu ook helemaal los met fx gaat maar het is me allemaal iets te gedistorted

ik zou er in iig een tweede kick in gooien en halverwege een geheel nieuwe kick verder mis ik eigenlijk een beetje je opbouw het is te veel van het zelfde normaal is dat altijd je sterkste kant afwisseling

verder kan het er ook aan liggen dat ik net 5 uur huiswerk heb zitten maken en dus loop te zeiken

maarja dat hoor je nog wel

(ga waarschijnlijk zondag niet kunnen komen heb geen geld maar dat meld ik je ook nog wel via de telefoon)
 
Dit is normaal gesproken niet m'n stijl, maar ik vind deze best te pruimen. Hier krijg je de beentjes, indien deze gewend zijn aan dit soort gestampt (lijkt me topsport), wel mee van de grond denk ik.

Lekker ragge!
 
:halleluja dank jullie allemaal

aan van alles word nog gewerkt en ik zal binnenkort even updaten
:D
lukast beterschap man:kroon:

2 feinbild ik hecht ook niet zoveel waarde aan de zogenaamde hokjes :P k vond t dr hier wel bij passen. ik denk dat iedere muzikant dat laatste wat je zegt wel heeft.
 
Mjah, het is overduidelijk geen Industrial, want daar is het ritmisch gezien te oninterressant voor, en eigenlijk nog veels te clean (en ook te snel. Industrial is meestal tussen de 90 en 150 BPM, met het merendeel rond de 120 a 130 BPM). Het is gewoon hardcore/gabber, en in zijn genre is het best een goed nummer. De mix mag wat stabieler, maar dit gaat de goede kant op.
 
Back
Top