Ga je hier hard op? (charlotte de witte stijl)

ik luister niet naar de witte, maar op 1 min 20 zit ik in een kale loop vind ik. Daar is plek voor extra's/ Die krakende eindeloze loop vd vinyl die gedaan is in mijn linker oor is ook wat veel. En ik checkte mijn bass kast of ze wel aanstond. Ja dus, stond aan, er kan nog wel wat werk aan lijkt me, maar vooral doen hoor!! go go :) Mischien nog een pad, wat noise, of een vocal? Of fuck die vinyl krak loop door een space echo & make it rule :) (dat zou ik dan weer doen)
 
Heb speciaal voor jou de witte ff gechecked. Je mist een gemene kick en vooral reverb. Je plaat doet me eerder denken aan disco nouveau met je kick dan aan techno met een 303
 
Nee hier ga ik niet hard op. De kick is daar tenslotte te zacht voor, zoals klinkske al noemt mist er ook reverb in de track. ik vind het Vinyl geluidje niet zo passen bij deze track, en het stereobeeld klopt daar niet helemaal in, ik vind dat andere alarm-achtige geluidje die er constant in zit wel heel tof, bovendien is de opbouw ook goed, zijn genoeg breakjes en en er zit een leuke sample in. De 303 is ook goed maar die kan een delay gebruiken. Al met al, spuit er een hoop anabolen en steroiden in en je hebt misschien wel een hele goeie techno plaat.
 
Ik laat er de komende dagen mijn licht nog eens over schijnen, mocht ik nog in de flow raken, misschien wordt het dan nog wat

BTW, ik was dit project begonnen in navolging van deze youtube video :p



Ik zal hem morgen met een fris hoofd ook nog eens kijken voor nieuwe inspiratie. Mocht het niks worden, dan verdwijnt deze gewoon in de krochten van mij hdd :P
 
Zonder naar je track geluisterd te hebben... maak alsjeblieft gewoon muziek die je zelf leuk vindt ipv iets wat volgens een youtube tutorial op de draaistijl van een overgehypt poppetje zou moeten lijken.
 
De kans dat er een ghost producer achter de witte zit schat ik 100%.
los daarvan, have fun!
 
Back
Top