Extrano

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.577
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Een van bladmuziek gemaakte versie,van Armando manzanero.

Ik heb hier gebruikt voor antie clipping ,fabfilter Pro-L, Izotope 5.
alles op -15 db!
Dus het moet goed zijn nu:D




groeten van andreos:)
 
Naar goede gewoonte klinkt ook dit weer mooi. Ondanks het feit dat dit soort muziek me eigenlijk niet zo ligt, slaag je er toch iedere keer in om me geboeid te laten luisteren :okdan:.

En ik hoor niets clippen maar luister wel via de pc hoofdtelefoon.

:doei:
Danny
 
Heel goed gedaan, superstem heb je! Ik vind het ook erg knap dat je dit soort muziek kan maken, 1 klein dingetje is dat het lijkt alsof de piano in het instrumentale gedeelte vanaf 3:10 niet gelijk loopt met de drums.
 
geen cliping idd.. mooi hoor. :okdan:
Piano loopt een beetje op voor op de rest.. alsof de opname is verschoven..
 
Hier word ik stil van. grappig dat eens de ritme sectie invalt ik plots moet denken aan een dansavond toen ik nog DJ was voor 30 + in NL.
Is 't n rumba?
Rond 2 min 40 verlies je me, ik heb de indruk dat de klank te leeg wordt en die piano na de break is raar en een beetje te - mag ik goedkoop- gebruiken? In gans 't stuk doet 't je track geen eer. verder niks dan lof!
 
Heel goed gedaan, superstem heb je! Ik vind het ook erg knap dat je dit soort muziek kan maken, 1 klein dingetje is dat het lijkt alsof de piano in het instrumentale gedeelte vanaf 3:10 niet gelijk loopt met de drums.

Hola jason,

ja dat zou best kunnen door de reverb.

Dank je wel.

groeten van andreos.
 
Hier word ik stil van. grappig dat eens de ritme sectie invalt ik plots moet denken aan een dansavond toen ik nog DJ was voor 30 + in NL.
Is 't n rumba?
Rond 2 min 40 verlies je me, ik heb de indruk dat de klank te leeg wordt en die piano na de break is raar en een beetje te - mag ik goedkoop- gebruiken? In gans 't stuk doet 't je track geen eer. verder niks dan lof!

hola Klinkse,

ik gebruik de piano van Kontakt compleet utimate,new york,waar wibi suriabi graag op speelt,ligt misschien aan de mix!
Maar bedankt voor je luisteren.

groeten van andreos.
 
Back
Top