WIP - Going On

Vind het een fijne track man. Dit soort nummers zorgt altijd voor een goed gevoel bij mij. Er lijken alleen wel heel veel dingen met elkaar te vechten in dezelfde frequenties, vooral in de drop. Er wordt ook niet echt gebruik gemaakt van het stereoveld, alles lijkt in het midden te zitten, met veel galm erop. Zelf zou ik ook nog even goed naar de volumes kijken, want alles lijkt even hard te staan. Tja, dat komt allemaal wat negatief over, maar zo bedoel ik het niet. Zoals gezegd vind ik het verder een geslaagd nummer, gewoon nog eens naar de mix kijken/luisteren. :halleluja
 
Het klinkt mij een beetje als zo'n royalty free track die je gratis onder je youtube filmpje mag plakken. Zeker niet slecht gedaan, maar het pakt me niet echt. Het mag allemaal wel wat meer losgaan wat mij betreft. Structuur van het nummer is wel goed, breaks netjes, geluiden passen ook bij elkaar.
 
Ja, hij is erg netjes, te netjes volgens mij... weinig vernieuwend ook, en hij mocht écht meer uplifting zijn. Volgens mij ontbreken er effecten en automations.. Maar als jij hem goed vindt, is dat prima toch!
 
Sankt Pauli Thnx voor de tips. Ik liep er inderdaad tegenaan dat in de drop het er niet lekker uit kwam, dus daar ga ik zeker nog even naar kijken, net als de volumes.

NorthernLightX Dat was ook een beetje de insteek ja. Het is nog een WIP natuurlijk dus ga er aan werken om het nog wat meer los te laten gaan.

@e-Gloomy-nations Automations zitten er wel in. Effecten mogen er inderdaad nog wel bij.

Thnx in ieder geval voor de feedback allen. Ik kan er zeker wat mee!
 
Back
Top