[Reggae] Man On The Hill

Fles

THEMATIC
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
3.426
Locatie
Hoogeloon
Het is nog een work in progress, maar ben alvast benieuwd naar meningen en feedback. En ook op zoek naar samenwerking, vooral vocals nodig! (duh..)

Dus, vind je iets, wil je iets, weet je iemand, BARST LOS!

 
Mijn mening? Nou het is allemaal heel erg goed geproduceerd, maar alles klinkt zo "vlak"... precies of hij is gemaakt door AI. Maar een goede zanger(es) kan idd dat probleem van de baan helpen. Ik zou het alvast niet kunnen, zo'n plaatje maken. Veel succes man, Fles. :)
 
mag ik de tracks apart? dan gooi ik ze een keer door de dub :)
 
Dat mag!
Ik maak zsm audio stems en zet ze hier neer met een download link. Kan ieder die er mee aan de slag wil z'n ding doen. :dokdan:

:okdan: Heerlijk nieuws
 
dank, weekje staycation, als we ons wat minder ziek voelen ga ik met de vrouw eens iets proberen wat we nog nooit deden. Ik beloof niks, maar er is al wat gebrainstormd :)
 
Deze wil ik zeker nog eens horen als je uiteindelijk zanger(s) hebt gevonden.

Ik vind deze nu al goed klinken. Het 'herhalende' valt nu nog op maar zodra er zang bij komt zal dat veel minder zijn.
Prima stukje reggae, kabbelt lekker voorbij en doet mij nu al wegdromen richting Kingston Town.
Geen complexe, plat-commerciële sound maar eerlijke (pure) reggae vibes.


"Smoke a bloody big splif" (quote van Lenny Henry) ;)
 
Ja deze is goed! Wat meer delay / echo zou niet misstaan in de instrumentale versie (zonder dat het een dubversie wordt) maar als backing track voor vokalen lijkt hij me prima. Lekkere roffeltjes. Zijn die echt gedumd? of gebouwd in een DAW?
 
Heb ondertussen tekst geschreven en zelf ingezongen en vervolgens live dub van gedaan, 2 * - de stem is maar de mijne, mijn vrouw bleek geen gevoel te hebben wanneer er zang hoort te komen, en ik heb een MEGA keelontsteking, dus één keer inzingen was al wat er in zat, zonder te oefenen dus weet niet of Fles 't wil posten, anders komt ie wel voorbij denk ik. Was super tof om te doen. :dj:
 
Heb ondertussen tekst geschreven en zelf ingezongen en vervolgens live dub van gedaan, 2 * - de stem is maar de mijne, mijn vrouw bleek geen gevoel te hebben wanneer er zang hoort te komen, en ik heb een MEGA keelontsteking, dus één keer inzingen was al wat er in zat, zonder te oefenen dus weet niet of Fles 't wil posten, anders komt ie wel voorbij denk ik. Was super tof om te doen. :dj:

Was super tof om te horen! echt een gave dub en inspireert mij ook weer om verder te gaan met een eigen dub versie. BEDANKT!! Maar ik kan de mp3 uit de PB niet hier posten? (Safari) Dus please Klinkske post m zelf even hier.
 
Ik ga nog een paar pogingen ondernemen, meer rekening houdend met de tekst, nu was de focus vooral euh nogal verstrooid :)
Hier de demo voor Fles:
 

Attachments

  • Man on the hill dub met zang -Live dub 1.mp3
    10 MB · Bekeken: 106
Back
Top