[Reggae] Man On The Hill

Ik vind deze track voor 70% erg geslaagd; Groot ontbrekende gegeven is iets melodisch en herkenbaar.
Jammer dat de download al verdwenen is. Nog eens aub, met vocals stems als het kan. Thanks.

Thanks. zal m morgen weer online zetten. Er zit wel een gitaar melodie in he, in deze versie wat teruggemixt omdat het nogal wringt met de vocal. Ben wel benieuwd wat jij daar mee gaat doen dan! :)
 
Mijn tekst en mijn broer aan 't werk. Ik probeer er nog n dub van te maken. Ja de intro is doods, ff geduld :)
 

Attachments

  • Man on the hill zang Pat 1.mp3
    10 MB · Bekeken: 107
Mijn tekst en mijn broer aan 't werk. Ik probeer er nog n dub van te maken. Ja de intro is doods, ff geduld :)


lekker bezig!! Echt leuk om te horen allemaal :okdan:
Kan je me alle vocals die jij en je broer nu hebben mij eens toesturen? Dan maak ik er ook een edit van. :dj:
 
ik heb ze gestuurd als mp3 - 3 tracks met de vocalen. Mocht daar nog iemand interesse in hebben hoor ik 't wel.
 
ZO, even 8 dub pogingen gedaan, geen enkele is goed genoeg maar kom, ik zal er eentje delen. Ik weet 't de mix is te scherp, de loops te lang en vermoedelijk de stem te stil? maar pret voor 10 gehad. Mijn oren voelen alsof ik ze vol beton heb zitten, tired ears :D
 

Attachments

  • Dub on the hill.mp3
    10 MB · Bekeken: 106
Fles heeft 't zo druk dat ie vermoedelijk mijn wetransfer nog niet eens binnenhaalde die een van de vervalt. Als je wil, ik kan je de tracks wel delen.

https://we.tl/t-C54tl22mO1
 
Laatst gewijzigd:
ZO, even 8 dub pogingen gedaan, geen enkele is goed genoeg maar kom, ik zal er eentje delen. Ik weet 't de mix is te scherp, de loops te lang en vermoedelijk de stem te stil? maar pret voor 10 gehad. Mijn oren voelen alsof ik ze vol beton heb zitten, tired ears :D

Hij is fijn! :) Die (spring) reverb op de drums klinkt goed, zou ik ook op de gitaren en brass willen horen, die zijn nu erg droog.
 
Had er nog eentje gepost onder tracks op t forum.
beetje meer beheerst. Bijna goed. Vooral na een poosje.
 
Back
Top