Restless Soul

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Vond deze titel wel toepasselijk voor zoals ik me soms voel :)
Nou ja; bedoel dit dus niet heel negatief natuurlijk.
Soms wil ik gewoon wat teveel en loop mezelf hierin dan wat voorbij.
Heb deze track trouwens even weer opnieuw gemasterd, EQ aangepast (ook vanwege de kickdrum, die ik te weinig hoorde) en heb het tempo nog wat omhoog gegooid.



Reacties zijn uiteraard weer welkom.
 
Laatst gewijzigd:
** mooie geluiden die intro
** coole melodie en basllijn
** fijne percussie
** dat alarmpje klinkt wat dof
** weer eens iets totaal anders
** yo, je hebt wat met mijn feedback gedaan, hoor ik ?
** percussie kan wat variatie gebruiken
** toffe break, komt wel erg laat... laat die percussie ff vallen daar... of tenminste variëren.
** ik vind hem zeer chill en mooi, knappe melodie, echt wel..
** einde is te abrupt.

Te gek man :halleluja
 
Mooi gedaan man maar ik zou persoonlijk de intro een beetje inkorten? Ikzelf probeer de intro niet langer te maken dan 30 seconden.
Ik heb daar heel veel moeite mee, maar de luisterende mens is niet meer wat hij geweest is: het moet nu allemaal zo snel mogelijk ontploffen vrees ik...
De tijd van 2 minuut intro's is spijtig genoeg voorbij (2 minuut bij wijze van spreken) mensen willen snel geimponeerd worden denk ik en als het te lang duurt klikken ze gewoon verder.
Het is zelfs goed mogelijk dat mijn intro'svan 30 seconden zelfs nog te lang zijn, maar minder, kan ik echt niet.

Maar ik vind het een leuk nummer, en ook al heeft het de titel restless soul ik vind er toch ook wel wat hoop in terug. Mooi gemaakt en gevoelens opwekkende muziek!
 
Mooie track, het drumloopje is heel gaaf, de bassline knalt behoorlijk door de speakers, die voice pads zijn geweldig, dat hoge geluidje past er goed in, hoewel daar wat extra melodie bij had gekund, drums hadden ook iets variatie kunnen gebruiken maar over de gehele linie een goed nummer!
 
Back
Top