[Elektro/Synthpop] Time

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk
http://soundcloud.com/farbstoff-fabrik/time

Nieuw liedje met... tekst.

Time could be better,
When it stops, passing by
Time will be better,
When you grasp, the end of time

Time.

Time could be better,
When you're lost, in sands of time,
Time will be better,
When you change - the course of time.

Don't get locked, in a time warp
...just stay ahead of time
Don't be locked, in a time warp
...follow the arrow of time!

Time, is ticking away...

~~

Feedback altijd welkom. :mega:

Die pendulate vst zit er 4x in.
 
Die Zeit könnte besser sein,
Wenn es aufhört, vorbei
Die Zeit wird besser sein,
Wenn Sie begreifen, das Ende der Zeit

Zeit.

Die Zeit könnte besser sein,
Wenn Sie verloren sind, im Sand der Zeit,
Die Zeit wird besser sein,
Wenn Sie sich ändern - der Lauf der Zeit.

Lass dich nicht in einem Zeitsprung einsperren
... bleib einfach der Zeit voraus
Sei nicht in einem Zeitsprung gesperrt
... folge dem Pfeil der Zeit!

Die Zeit läuft davon...

Haha, ik zou ook een Duitse versie maken :)

Leuk lied, heb me geamuseerd. Jij ook, hoor ik met je vocoder-speeltje, dat ondertussen al vrij bekend in de oren klinkt... kan dat ?

Goed bezig,

Gloomy :)
 
Die Zeit könnte besser sein,
Wenn es aufhört, vorbei
Die Zeit wird besser sein,
Wenn Sie begreifen, das Ende der Zeit

Zeit.

Die Zeit könnte besser sein,
Wenn Sie verloren sind, im Sand der Zeit,
Die Zeit wird besser sein,
Wenn Sie sich ändern - der Lauf der Zeit.

Lass dich nicht in einem Zeitsprung einsperren
... bleib einfach der Zeit voraus
Sei nicht in einem Zeitsprung gesperrt
... folge dem Pfeil der Zeit!

Die Zeit läuft davon...

Haha, ik zou ook een Duitse versie maken :)

Leuk lied, heb me geamuseerd. Jij ook, hoor ik met je vocoder-speeltje, dat ondertussen al vrij bekend in de oren klinkt... kan dat ?

Goed bezig,

Gloomy :)

Ahh ja de vocoder. Dit is wederom de vocodex vat flstudio. De vt4 heb ik onlangs gekocht maar nog niet verwerkt in een track. Vstspeek laat ik ff links liggen. De “liefde” voor de vocoder is ontstaan in mijn jeugd toen ik transformers aan het kijken was en soundwave hoorde praten. Toen kreeg ik die “inprint”.

Een duitse versie komt er denk ik niet, wilde net overstappen op engels en... misschien doe ik een Nederlandse! Ja dat is tof.

die pendulate vst klinkt eigenlijk heel donker en muf, maar heeft zijn charme.
 
Ahh ja de vocoder. Dit is wederom de vocodex vat flstudio. De vt4 heb ik onlangs gekocht maar nog niet verwerkt in een track. Vstspeek laat ik ff links liggen. De “liefde” voor de vocoder is ontstaan in mijn jeugd toen ik transformers aan het kijken was en soundwave hoorde praten. Toen kreeg ik die “inprint”.

Een duitse versie komt er denk ik niet, wilde net overstappen op engels en... misschien doe ik een Nederlandse! Ja dat is tof.

die pendulate vst klinkt eigenlijk heel donker en muf, maar heeft zijn charme.

Die vocoders doen mij ook denken aan m'n jeugd, maar dan aan Ruffneck en consorten. Ben er ook erg fan van.

Moet zeggen dat ik verder erg gecharmeerd ben (raak) van je tracks. Naar mate er meer voorbij komen, begin ik het steeds vetter te vinden. :okdan:
 
Die vocoders doen mij ook denken aan m'n jeugd, maar dan aan Ruffneck en consorten. Ben er ook erg fan van.

Moet zeggen dat ik verder erg gecharmeerd ben (raak) van je tracks. Naar mate er meer voorbij komen, begin ik het steeds vetter te vinden. :okdan:

Ruffneck... ja zeker. Sound of the bass and the drum. Was verslaafd aan die plaat van wedlock en predator.

thanks voor je feedback!
 
Klinkt zeker prima dit. Maar de mix ontbreekt het wel aan frisheid m.i. |Klinkt een beetje dicht, en niet open genoeg.
zou je volgens mij eenvoudig kunnen oplossen met parallel-compression.

Check youtube hoe dat moet. ;)
 
Klinkt zeker prima dit. Maar de mix ontbreekt het wel aan frisheid m.i. |Klinkt een beetje dicht, en niet open genoeg.
zou je volgens mij eenvoudig kunnen oplossen met parallel-compression.

Check youtube hoe dat moet. ;)

Daar had een maatje het laatst ook over dat paralel compression. Ik ga er eens naar kijken. Thanks voor de tip!
 
Dozart ik heb een paar filmpjes bekeken. Bedoel je dan paralel compression op alle kanalen, of op alles minus de drumkanalen? Ik zag in een filmpje dat daar nog onderscheid in werd gemaakt. Die gast lust alles minus drums door naar een sub kanaal en compressed dat en voegt dat Aanvullend aan de totale mix toe. Een soort Extra mixbus met alleen een compressor. Zo iets.
 
dit verdient een degelijke mix en dan 'n plekje op mijn spotify playlist :)
 
Heb genoten van je track. Leuk concept. Je moet haast wel fan van Kraftwerk zijn.

Ik hoor dat vaker. Misschien komt dat door de Duitse naam en de teksten. En eerlijk? Van Kraftwerk ken ik alleen autobahn en ik lijk misschien een beetje op de drummer haha. :dj:
 
Toffe track! Lekker stijltje vind ik dit. Qua mix ben ik iets minder enthousiast; klinkt alsof alles persé op de voorgrond moet zitten en daardoor erg druk, alle arpjes vechten om voorrang, vocal dan weer te ver weg etc, etc...
 
Thanks voor je reply. Aan de mix zal ik volgende keer wat meer aandacht geven. Je bent niet de eerste met deze feedback. :dj:
 
Back
Top