Mijn nieuwste track...

Ik zou niet weten waar er nog verbeteringen aangebracht kunnen worden, voor mij is 't ie nu genoeg geperfectioneerd :okdan:. Je zet hier een heel mooie sfeer neer met karrenvrachten aan kleine details die zo veel meerwaarde geven (kleine bends hier en daar, tussengeluiden ...). Ook de "world" invloeden komen hier prachtig tot z'n recht. Ik vond "Hindabusa" van je al heel goed maar deze is minstens zo goed :halleluja.

:doei:

Danny
 
Ik zou niet weten waar er nog verbeteringen aangebracht kunnen worden, voor mij is 't ie nu genoeg geperfectioneerd :okdan:. Je zet hier een heel mooie sfeer neer met karrenvrachten aan kleine details die zo veel meerwaarde geven (kleine bends hier en daar, tussengeluiden ...). Ook de "world" invloeden komen hier prachtig tot z'n recht. Ik vond "Hindabusa" van je al heel goed maar deze is minstens zo goed :halleluja.

:doei:

Danny

Erg nice om te lezen dat enthousiasme! :okdan:
 
De mix klinkt goed vind ik.
Wel een vrij relaxte track ivm wat je zo nu en dan post.


Soms ontstaat dit, en dan weer ineens drukte, mafkezerij en bombarie. :D
Ondertussen ook nog bezig aan zo'n soort track trouwens. Wellicht komt ie binnenkort ook nog eens meer af.

anyhow, thnx!
 
Rijke track, empatisch en hallucinogeen! Mooi dark begin naar euforie. tof dat je dit de wereld in helpt! genoten
 
Rijke track, empatisch en hallucinogeen! Mooi dark begin naar euforie. tof dat je dit de wereld in helpt! genoten

Prachtig compliment. Dank u.
 
De track is verwijderd?

Ja, had ff een probleempje met de reverb! Die viel ineens iedere keer weg bij het renderen, en kon er ff lastig achterkomen waar dat door kwam. Maar zojuist het probleem opgelost.
Hij staat er weer. ;)
 
Back
Top