(hardcore)E.R.-Nothing better to DO!

erg vette track kerel!


zit een goede sfeer in... geluiden zijn cool.. weinig aan op te merken..

misschien de spanning naar de qlimax toe na de break mag wat spannender...




goed bezig.. zou het opsturen!



succes met je productie's hoor graag meer van dit spul
 
Een van de betere hardcore tracks die ik hier ooit gehoord heb. complimenten! Jammer alleen van de geripte vocals, maar voor de rest is hij erg lekker. :halleluja

p.s. komt die lead uit de jp?
 
klinkt op zich wel cool... wel zou ik inderdaad wat meer naar een echte climax toewerken.... het hoppelt teveel door nu, het kan veel meer loskomen door in de break lekker op te bouwen naar n vet hoogtepunt...

verder, de vocal van 'break m up, break m up etc' loopt er net langs, hij moet iets meer naar voren getrokken worden, heb echt t gevoel om m n beetje aan te duwen om t zo maar es te zeggen...

verder zit ie op zich wel lekker in elkaar moet ik zeggen... :okdan:
 
thanx!!:D

ik ben het idd wel eens over de vocal ,ik heb ook nog steeds het idee dat ie idd nie klopt.
En over de climax ben ik het ook zeker met je eens dat het beter zou moeten kunnen,ik ga daar ook zeker nog ff aan werken als ik tijd heb!
 
hey, een hardcore track die me aanspreekt! Da's op zich wel bijzonder ;) Normaliter geef ik geen dr*l om hardcore, maar ik moet bekennen dat ik bij deze track stiekem toch wel mee zat te knikken. Lekkere track! (huh, zei ik dat?:P :D)
 
leuke track,niet echt mijn smaak,maar het komt al in de goede richting....idd jammer van die gestolen vocal,alhoewel deze best wel weer kan.....

maar het hobbelt idd wat door,er zit niet echt een climax in...komt waarschijnlijk ook door dat melodietje en dat erg standaard geluidje wat je ervoor gebruikt...doe es gek,gooi je haar los en ga lekker freaken met die sound...;)...bijv. beetje meer ontstemmen,klooien met filter,distortion d'r over en het klinkt al heel anders...

maar goed,de basis is er....ik ben benieuwd naar volgende tracks...

veel suc6
:okdan:
 
wahhahaha :D

eeen erg vette track hij is zeker lekker en blijft op me HD staan :okedan:

vooral zo doorgaan met produceren heb r niks op of aan te mreken

greetz djarnieb_optical Illusion
 
Back
Top