LILAH

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.577
Locatie
Europa
Hola musicfriends,

Even uit mijn gewone muziek getreden:D
Dus bekijk het met een glimlach,ik heb het gemaakt voor een familielid en der hondje!

https://soundcloud.com/andre-lazeron/lilah


groeten van andreos.
 
Ik ben blij dat je eens een synthje gebruikt, maar ik vind deze helemaal niet mooi. Ook niet grappig, want ik hààààààààt blaffende honden.. ik ben nl als driejarig jongetje zwaar geattackeerd geweest door een Duitse scheper. :(
 
Ik bekijk het met een glimlach :) ... maar het beluisteren is meer =(. Het klinkt rommelig met weinig structuur. Als je het als grap bedoeld: ok dan. Maar ik ben echt wel veel beter van je gewend, hoor.

:doei:

Danny
 
Ik ben blij dat je eens een synthje gebruikt, maar ik vind deze helemaal niet mooi. Ook niet grappig, want ik hààààààààt blaffende honden.. ik ben nl als driejarig jongetje zwaar geattackeerd geweest door een Duitse scheper. :(

Hola Gloomy,

Wat vervelend nou,deze frustratie.
ik hoop dat je er overheen komt.
maar ik gebruik in mijn muziek wel synts hoor,omnisfere e.d.
dit was wel een grapje voor de familie,en jammer dat je dit niet kan waarderen:D
volgende keer beter,

groeten van Andreos:)
 
Ik bekijk het met een glimlach :) ... maar het beluisteren is meer =(. Het klinkt rommelig met weinig structuur. Als je het als grap bedoeld: ok dan. Maar ik ben echt wel veel beter van je gewend, hoor.

:doei:

Danny

Hola Danny,

Dit was een korte song gemaakt in 15 minuten,dus til er niet te zwaar aan:D

groeten van andreos:)
 
Back
Top