ZeNN - Floating in a dream

Knap stukje muziek. De bas komt wel iets te hard door op sommige plaatsen, maar de soundpatch is wel erg catchy. De lage EQ een ietsje terugschroeven zou wat beter zijn, denk ik. Hoe vocals en strings blenden is zeer geslaagd :okdan:. Muzikaal gezien steekt het, ondanks de herhalingen, fris in mekaar en gaat geen moment vervelen.

Toptrack :okdan: :okdan: :okdan:

:doei:

Danny
 
Laatst gewijzigd:
Niet slim om zulk een mooi nummer niet bij te houden tot de Synthforum SongContest. Kans verkeken ! ;-)
Ik stel het ook niet vaak voor, maar ik zou het graag (re) mixen. Ik vind dit écht goed.
De enige opmerkingen die ik heb zijn : dit nummer vraag om een brug met een ander akkoorden schema.
Dat stelt je in de mogelijkheid om een heel mooie outro te breien waardoor de track helemaal kan openbloeien.
De intro vind ik een beetje 'mager', daar zou ik toch nog eens naar kijken. (je begint met een vraagteken, maar een uitroepteken is beter om meteen de aandacht te krijgen)
Maar nogmaals, well done. Echt knap ! (3x geluisterd)

PS: ik weet niet wie welke monitors gebruikt, maar op mijn retedure questeds (lol) klinkt het laag erg mooi. 8)
 
Laatst gewijzigd:
Ik vinnum ook heel gaaf! Echt een mooi sfeertje, goed uitgewerkt... Het laag van de bassline is niks mis mee voor zover ik kan beoordelen. De kick misschien ietsie teveel laag. Ik denk zelf dat het net iets mooier is als deze iets meer een klikje heeft en dan de huidige kick iets zachter. Met de juiste click kan het net wat meer presence geven en wat minder booming. Maar da's een detail, super gedaan!
 
Fijn stukje muziek man! Misschien nog ff naar de details kijken die hier boven genoemd zijn, maar voor de rest kan je die volgens mij zo uitbrengen, heel erg catchy idd.
Dit gaat een topper worden bij de SF contest!! :okdan:
 
(Unrequested secrets)
...Dit nummer was een experiment.
Geen enkele noot is ooit ingezongen in dit nummer.
Ik heb alles rythmisch monotoon ingesproken en later bewerkt met Vocoders etc.

Nog steeds vind ik het heel leuk om stemmen door vocoders e.d. te halen! :)
Bedankt voor de positieve reakties.
 
Back
Top