Fearing the Unknown

Goedemorgen Robi en dank voor het luisteren! Fijn dat je het afwisselend vindt, want daar twijfel ik nog over..
Maar ik laat het nu eventjes bezinken... :-)
 
Leuke track, het eerste stukje vond ik niet zo, ik vind het een beetje rommelig klinken, maar dat 2e stukje vanaf 0:34 klinkt daarentegen erg leuk, dat melodietje is pakkend. Het stukje vanaf 1:09 past er lekker tussen, daarna kabbelt het iets te veel door naar mijn mening, maar ok het is natuurlijk nog work in progress. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Oh ja en de titel is weer lekker actueel, net als je vorige titel.
 
Dank heren voor uw tijd en geduld!

Jason31 Het is inderdaad nog maar een basisje. Nu ik het weer hoor vind ik het ook best voor verbetering vatbaar..

e-Gloomy-nations Het is dan ook niet jouw maar mijn ding...8) Hopelijk kan het eindresultaat je beter bekoren!

Mijn ervaring is dat er vanzelf weer inspiratie komt om het verder uit te werken. Maar garanderen kan ik dat niet.. :-)

:biertje:
 
Al een goeie basis. Toffe verweven ritmelijnen en -sequences. Baslijn is inderdaad leuk. Misschien wel overwegen om een transponering naar terts of kwint om het repetitieve een beetje te doorbreken en dan verder werken aan een padje hier en daar en een melodie.

Dat je dit klaarspeelt in 32°C :halleluja. Ik kan het niet opbrengen om met deze temperaturen achter de toetsen te kruipen ;{.

:doei:

Danny
 
Leuk dat ie inmiddels iets meer bevalt!

Ik heb er gisteren nog wat aan geprutst, maar heb het nog niet over mijn huiskamerspeakers gehoord...

Dat je dit klaarspeelt in 32°C :halleluja. Ik kan het niet opbrengen om met deze temperaturen achter de toetsen te kruipen ;{.

Met een ventilator en koele drankjes is dat nog wel uit te houden.. Sowieso inspireert de hitte me ook.. :-)

:koffie:
 
https://soundcloud.com/bohemen/fearing-the-unknown
https://www.reverbnation.com/bohemen/song/32034386-fearing-the-unknown-wip

Gisteren aan een nieuw muziekje begonnen! Ik weet niet of de titel de lading dekt.. :-)
Wie weet pruts ik er nog aan verder.. 8)

:koffie:

Hola Bohemen,

Ja een mooie track en vooral mooie Bass.
De Bass zit wel op het randje van het geluid.

Ik woon in spanje en je went eraan,het vervelende is dat het een week is voor jullie,ik glij erin van het voorjaar en drogere warmte.

Groeten van andreos.
 
Jaren geleden heb ik door o.a. Spanje gereisd met Interrail. Siesta vond ik ook wel wat hebben.. :-)

De Bass zit wel op het randje van het geluid.

Ja, de bass is wel erg aanwezig in dit deuntje.. Ik heb e.e.a. gisteravond wat teruggeschroefd, maar nog niet op mijn speakers gecheckt..
Voor de rest lijkt ie wel af te geraken.. Tenzij iemand daar bezwaar tegen heeft?

:dj:
 
Ja gewoon lekker weer hoor. Ik kreeg er wel goede energie van. Zoals altijd ritmisch helemaal fijn. Wat je nog zou kunnen proberen, is de drums ergens halverwege half tempo te laten gaan, voor een aantal maten. Om vervolgens weer lekker te kunnen opbouwen.
 
Hoi Doc, leuk dat je even luisterde!

Ik kan inderdaad nog wel een paar weken eraan doorwerken.. Maar dan zou ik bij een update deze reactie moeten verwijderen..
Dat vind ik ook wel weer zonde.. :-)

:biertje:

Click image for larger version  Name:	Clipboard01.jpg Views:	0 Size:	29,4 KB ID:	3775069
 
Haha, ja comments verliezen is inderdaad onprettig. Misschien kun je van je eerstvolgende bonus een abonnementje bij SoundCloud kopen waarmee je je track kunt vervangen?
 
Jaren geleden heb ik door o.a. Spanje gereisd met Interrail. Siesta vond ik ook wel wat hebben.. :-)



Ja, de bass is wel erg aanwezig in dit deuntje.. Ik heb e.e.a. gisteravond wat teruggeschroefd, maar nog niet op mijn speakers gecheckt..
Voor de rest lijkt ie wel af te geraken.. Tenzij iemand daar bezwaar tegen heeft?

:dj:

Hola Bohemen,

Ik vind hem goed en komt lekker over:halleluja

Groeten van andreos.
 
Leuke track man, lekker groovy! Die staccato trompetjes twijfel ik een beetje over, maar het maakt 't wel vrolijk.
Ik denk dat er wel een solootje op past, met sax of jazz guitar ofzo
 
Lol, ik twijfel ook aan de ingeblikte blazertjes... Vind het echter wel zomers klinken.. :-)

Dank voor de feedback! :okdan:

:W
 
Back
Top