ZeNN - Waarom ga je niet?

Darkmoon

aka ZeNN
Lid sinds
15 juni 2002
Berichten
125
Locatie
Hilversum
Een persoonlijke favoriet.
Gemaakt rond 2008, ik herontdekte Italo, en had wel zin om dat in m'n eigen nummers te gaan verwerken.
Ik vind het af en toe leuk nederlandstalige nummers te maken, (wat best tricky is), laat staan nederlandstalige italo... ;)
De bassen hadden wat meer 'punch' mogen hebben in de mix, maar al met al vind ik het wel een geslaagd nummer.



Spotify: https://open.spotify.com/track/55EDQPIXEbmgrsBqynJxgE?si=VuNV31r6T8md5XGmsccKKg
 
Netjes zeg :okdan:. Dat van die meer punch kan ik begrijpen (vooral de snare zit veel te hard naar achteren) maar toch klinkt dit helemaal niet verkeerd. Er zitten best wat details in verwerkt.
Zou zo maar op Radio2 of zo gedraaid kunnen worden.

:doei:
Danny
 
Haha, even dacht ik aan Frans Bauer.. Nee yo, zeer professioneel klinkend, maar ook niet echt mijn smaak.. al was het wel fun om naar te luisteren :W
 
Eerste waar ik aan dacht is Toontje Lager, lekkere 80s stijl, alleen is het refrein dan weer net iets te palingpopperig voor mij. Instrumentaal zit het leuk in elkaar, 80s revival met een tros feest op het plein gehalte. Als dit jouw stem is klinkt het zeker niet verkeerd!
 
Als ik deze hardop aan zet in huis heb ik binnen no time de halve buurt hier staan denk ik :D

Neemt niet weg dat ik deze best wel lekker vind, en dat voor iemand die normaal een hekel heeft aan Nederlandstalig

​​​
 
Back
Top