Nap - Fields [Ambient/Soundscape/Cinematic]

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.591
Locatie
Den Bosch
800wm

Fields
 
Dit soort muziek katapulteert me terug naar de beginjaren van de synthmuziek. In België bestond indertijd "Maneuvers in het donker", een wekelijks radioprogramma dat vol stak met dergelijke soundscapes. Door dat programma is mijn interesse voor synthesizers aangewakkerd. En jij brengt me terug naar dat tijdstip. Mooi.

:doei:

Danny
 
Dank voor de reacties :)

Dit soort muziek katapulteert me terug naar de beginjaren van de synthmuziek. In België bestond indertijd "Maneuvers in het donker", een wekelijks radioprogramma dat vol stak met dergelijke soundscapes. Door dat programma is mijn interesse voor synthesizers aangewakkerd. En jij brengt me terug naar dat tijdstip. Mooi.

:doei:

Danny

Grappig dat je dat zegt, want voor mij is de reeks tracks/improvisaties die ik afgelopen dagen gepost heb ook een beetje teruggrijpen op mijn oude manier van werken waarbij ik vooral veel werk met overdub en eenvoudige sequences. Alleen nu in een DAW ipv met gekoppelde minidisc spelers :D Even weg van de loops en structuur maar gewoon lekker spelen en knoppen draaien en kijken waar het geluid heen gaat.

Gebruikte synths in deze track: Matriarch, OB-6 en XV-5080.
 
Had je stiekem iets gerookt toen je dit maakte? Ik denk dat er settings zijn waarin ik compleet uit m'n dak kan gaan tijdens het beluisteren van deze track. Nu, met 35 graden en een dag klussen achter de rug, is dat toch net even iets anders.
 
Back
Top