Somewhere New

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.571
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Na het geplaatste laatste somwhere een geheel nieuwe versie gemaakt op dit Thema.
Een hoop werk ,en hoop dat het bevalt.

Instrumenten komen uit Kontaktplayer ultimate,met diversen stringprograms,afgemixd in Cubase 9.5.
Ook sounds van Omnium.



Groeten van andreos:)
 
Mooi stukkie, maar die subbass komt wel erg hard over op mijn monitors, vooral die lage.. Ik wachtte op je stem, maar die kwam maar niet :) Nice lullaby ! :)
 
Mooie akkoordenprogressies, fluweelzachte geluiden :halleluja. Sub-bas klinkt inderdaad veel té hard door en de trompet die er op dat moment bij komt, vind ik niet zo mooi klinken. Maar dat laatste is een detail. De bas stoort echter wel. Een beetje minder EQ erop zou beter zijn, denk ik.
En mij stoort het niet dat er geen stem bij zit, hoor. Tegenwoordig is er een tendens op het forum dat er per sé vocals bij moeten. Persoonlijk verkies ik volledig instrumentale muziek. Dus voor wat mij betreft is dit één van je mooisten. :)

:doei:
Danny
 
Ik sluit me aan bij wat Danny schrijft. Zelf mis ik eigenlijk nog een "echte" melodie. De leadinstrumenten volgen nogal slaafs de akkoorden zonder veel melodische of ritmische afwijking. Die mogen gerust wat "eigenwijzer" zijn ;). Maar daar ga je vanzelf wel toe komen denk ik, op een dag.
 
Mooi stukkie, maar die subbass komt wel erg hard over op mijn monitors, vooral die lage.. Ik wachtte op je stem, maar die kwam maar niet :) Nice lullaby ! :)

Dag Gloomy,

Ja dat ga ik even veranderen,ik hoorde het ook:D
nee bewust geen stem,dan moet ik ook een tekst maken:P
Dank voor je luisteren:okdan:

Groeten van andreos.
 
Klinkt erg mooi allemaal, geeft een lekker sfeertje. Ik sluit me wel aan bij de opmerking over de bass, die is veel te luid, Trompet heeft wel een mooi geluid maar de noten zijn te lang en zouden moeten eindigen met een vibrato, misschien zit op de modulation wheel van je keyboard? Strings zijn erg mooi.
 
Deze track zit erg goed in elkaar.
Had inderdaad nog wel een stem bij gemogen.
Toch vind ik het erg knap wat je hebt gemaakt.

Hola robi.
dank je wel.
maar dit keer zonder stem.
volgende versie weer.

groeten van andreos.
:)
 
Ik sluit me aan bij wat Danny schrijft. Zelf mis ik eigenlijk nog een "echte" melodie. De leadinstrumenten volgen nogal slaafs de akkoorden zonder veel melodische of ritmische afwijking. Die mogen gerust wat "eigenwijzer" zijn ;). Maar daar ga je vanzelf wel toe komen denk ik, op een dag.

Hola hermax
dank voor je luisteren.
inderdaad had dat gekund.maar
ik dacht dat het genoeg was.
volgende track dan weer.

groeten van andreos:)
 
Ja jeetje, lastig om hier iets over te zeggen. Ik hink namelijk duidelijk op twee benen. Je progressies zijn echt prachtig. Heel mooi samenspel (qua akkoorden) ook van de verschillende instrumenten. Tegelijk denk ik dat er veel en veel meer in zit dan je nu laat horen. in die zin volg ik hermax die aangeeft dat de lead instrumenten tamelijk slaafs de akkoorden volgen. Daarnaast mis ik de nodige dynamiek in je track, de ritmiek, de uithalen en het terugkomen op aarde, de melodie die ik mee kan zingen in m'n hoofd.

Dit is de eerste track die ik van je hoor, dus ik heb geen referentiemateriaal. Maar ik denk dat als je zulke prachtige progressies maakt, het je niet teveel moeite zou moeten kosten om er een echt onvergetelijk stuk van te maken.
 
Back
Top