[Track] Together

Symen

Symen
Lid sinds
1 september 2004
Berichten
197
Locatie
Utrecht
Hallo Mensen,

Vandaag had ik eindelijk weer eens tijd om muziek te maken. Dit is het resultaat.

Let wel: Het is maar een schets dus niet een totaal afgewerkt nummer.

Download de mp3 hier (klik links en sla op).

Alvast bedankt voor uw mening :W
 
Laatst gewijzigd:
hmmm vind 't niet echt boeiend. Er zijn niet echt dingen waar je naar blijft luisteren. En de stem vind ik best wel lelijk eigenlijk. De afmix en dergelijke is wel owke.
 
Klinkt niet onaardig, een beetje pop lmz. ik hoor een heel vervelende ruis als de stem erbij komt. verder vind ik het jammer dat de stem niet zo muzikaal is als de rest. maar vind m niet lelijk, kvind die ruis geluiden aant eind zeker vet. en die clap in de beat is ook cheesy :D over het algemeen zeg ik maak die bassline (geluid) opzwepender want hij klinkt een beetje suf en die stem die mag wel wat stoerder/dynamischer. maar das maar mijn mening.en die claps aant einde mag ook dynamischer probeer eens een andere clap af te wisselen. refereer aan basement jaxx een tijd geleden. Als je t er niet mee eens bent wat ik nu hiero zeg dan moet je me maar komen opzoeken :koffie:
 
Hey, ik vind het zeker niet slecht hoor.
De groove is zeker lekker.
Ik vind wel dat de stem een beetje tekort schiet.
Op zich vind ik de stem niet echt slecht maar je verwacht er gewoon veel meer van.
Verder mag de track misschien iets meer dynamiek en mag je het iets spannender maken.(maar dat blijft altijd lastig)
Succes ermee!
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Klinkt niet onaardig, een beetje pop lmz. ik hoor een heel vervelende ruis als de stem erbij komt. verder vind ik het jammer dat de stem niet zo muzikaal is als de rest. maar vind m niet lelijk, kvind die ruis geluiden aant eind zeker vet. en die clap in de beat is ook cheesy :D over het algemeen zeg ik maak die bassline (geluid) opzwepender want hij klinkt een beetje suf en die stem die mag wel wat stoerder/dynamischer. maar das maar mijn mening.en die claps aant einde mag ook dynamischer probeer eens een andere clap af te wisselen. refereer aan basement jaxx een tijd geleden. Als je t er niet mee eens bent wat ik nu hiero zeg dan moet je me maar komen opzoeken :koffie:

Ben ik het mee eens.
 
Hallo Mensen,

Bedankt voor het reageren en voor het advies!

Ik heb het weer een tijdje erg druk gehad en ben dus veeeel te weinig op synthforum geweest, vandaar ook pas nu een reactie.

Over een tijdje is er een weekend (langer=beter, maar lastiger plannen.. :frons: ) waarop wat muzikanten ruimte gaan huren waar echt lawaai gemaakt mag worden en volop ruimte en spul aanwezig is om te experimenteren zonder rekening te houden met buren. (Sjeijk hierover moeten wij ook nog even praten)

Resultaat (mits de moeite waard) word hier natuurlijk gepost.
 
Back
Top